شناسهٔ خبر: 45976784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حسین عبدی:

نتیجه مساوی برابر نساجی عادلانه بود

قائمشهر-مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: کسب یک امتیاز و تساوی برابر تیم نساجی مازندران درشروع نیم فصل دوم برای تیم آلومینیوم عادلانه بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عبدی شامگاه دوشنبه پس از تساوی یک - یک تیمش آلومینیوم اراک برابر میزبانش نساجی مازندران در جمع خبرنگاران افزود: نتیجه تساوی برای ما خوب بود، هرچند نساجی هم به دنبال پیروزی بود.

وی ادامه داد، در نیمه اول تیم نساجی خوب بازی کرد، اما در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و ازتلاشی که بازیکنان ما داشتند، تشکر می‌کنم که با همه غیرت بازی کردند.

دو هفته پرالتهاب برای تیم آلومینیوم سپری شد

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه تیمش دو هفته پرالتهاب را با توجه برخی مسائل از جمله جدایی رسول خطیبی از سرمربیگری، پشت سر گذاشته است، تصریح کرد، این شک بزرگی در نیم فصل برای تیم بوده وتا به وضعیت عادی گذشته برگردیم نیاز به زمان داریم.

عبدی ادامه داد: با توجه به شرایط کلی بازی و تغییراتی که نساجی داشت در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و تمام کارهایی که کادر فنی از بازیکنان خواسته بود، را انجام دادند.

وی افزود: تیم ما حتی در دقایقی تیم برتر مسابقه بود و می‌توانست برنده بازی نیز شود.

مربی تیم آلومینیوم اراک همچنین در خصوص جدایی رسول خطیبی از هدایت این تیم با تقدیر از تلاش‌های خطیبی گفت: با سعی و تلاش بازیکنان و هیئت مدیره و اعضای تیم مشکل برطرف شد ولی یک مقدار این موضوع زمان‌بر شد.

عبدی یادآور شد، درهرصورت ۱۷ روز از شرایط مسابقه دور بودیم و تا شرایط مسابقات قرار بگیریم نیاز به زمان داریم و امیدوارم که دربازی‌های بعدی روند کلی تیم بهتر شود.

تیم آلومینیوم اراک درچارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور میهمان تیم نساجی مازندران بود ودرنهایت با تساوی یک بریک برابرمیزبانش متوقف شد.

نظر شما