شناسهٔ خبر: 45976781 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

تلاش معلمان قزوین در ایام کرونا ستودنی است

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: مجاهدت و تلاش معلمان استان قزوین در دوران کرونا ستودنی و قابل تقدیر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سردار محمد شاهرخی ظهر دوشنبه در آیین تجلیل از فرهنگیان فعال استان قزوین در ایام کرونا در اجرای پویش سراسری «لبخند رضایت» که در آموزش و پرورش برگزار شد اظهارداشت: با انتشار ویروس کرونا بسیاری از والدین و حتی دانش آموزان نگران وضعیت تحصیل خود بودند اما بسرعت شرایط آرامی در جامعه حاکم شد و بستر تحصیل در فضای مجازی مهیا شد تا کسی از تحصیل باز نماند.

وی گفت: این ایام نشان داد که تعلیم و تربیت و تحصیل در هیچ شرایطی تعطیل شدنی نیست و معلمان و فرهنگیان توانستند با روحیه ایثارگرانه این ایام را مدیریت کرده و بر اوضاع مسلط شوند.

سردار شاهرخی افزود: با ایجاد ارتباط هدفمند بین آموزش و پرورش، سپاه و بسیج توانستیم امکانات خود را بسیج کرده و در اختیار آموزش فرزندان قرار دهیم و بدون تردید فرهنگیان ما با اقدامات مجاهدانه و ایثارگونه توانستند بر مشکلات غلبه کنند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآورشد: باید باور کنیم بسیج متعلق به همه مردم است و هر جا که نیاز به خدمت و گره گشایی از مشکلات باشد بسیجیان ما با همه توان در صحنه حاضر خواهند شد.

شاهرخی با اشاره به برنامه راهیان نور هم گفت: امسال با توجه به شرایط ناشی از کرونا بیش از ۳۴ هزار نفر در اردوی مجازی شرکت کردند تا این کار فرهنگی تعطیل نشود.

تجلیل

وی تصریح کرد: باید ارزشهای دوران دفاع مقدس با هر روشی به نسل آینده منتقل شود تا فضای معنوی در جامعه کم رنگ نشود.

سردار شاهرخی با قدردانی از فرهنگیان گفت: اعتقاد داریم که بسیجی بودن فقط به داشتن لباس بسیجی نیست بلکه  باید دنبال تفکر بسیجی و شناخت راه و اندیشه های بسیجی در کشور باشیم و آن را تداوم بخشیم.

در ادامه این مراسم از فرهنگیان فعال قزوین در اجرای طرح پویش لبخند رضایت با اهدای لوح، تقدیر شد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما