شناسهٔ خبر: 45976688 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اختلاف نظرات نباید مانع پیشرفت رسانه‌ها شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان ضمن تأکید بر انتشار اخبار امیدبخش از سوی رسانه‌ها گفت: اختلاف نظرات نباید مانع پیشرفت رسانه‌ها شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان برگزار شد.

در این نشست اصحاب رسانه استان انتظارات و خواسته‌های خود را از بسیج رسانه مطرح و خواستار همکاری بیشتر این نهاد با رسانه‌ها شدند.

همچنین چند تن از نمایندگان رسانه‌ها برخی از مشکلات رسانه‌ها را در ارتباط با مسائل مالی، یارانه‌ها و ... مطرح کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان در این نشست ضمن تأکید بر انتشار اخبار امیدبخش از سوی رسانه‌ها بیان کرد: در این راستا باید رسانه‌های استان تقویت شوند و همچنین باید دو مبحث «امیدآفرینی» و «مطالبه‌گری» تقویت شود.

رضا جمالی ضمن تقدیر از مشارکت رسانه‌ها در برنامه‌های بسیج رسانه افزود: هدف این قشر انسجام و ارتقای سطح همکاری بین رسانه‌هاست.

وی با تأکید بر همکاری بین بخشی در بین رسانه‌ها تصریح کرد: رسانه‌ها برای موفقیت در امر اطلاع‌رسانی باید از من به ما تبدیل شده و همکاری بیشتری با هم داشته باشند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان مطالبه‌گری را حق هر رسانه‌ای عنوان کرد و گفت: البته باید توجه کنیم که مطالبه‌گری باید در مدار قانون انجام شود.

وی اختلاف‌نظر و سلیقه را امری عادی در امر رسانه خواند و افزود: این اختلافات نباید منجر به عدم پیشرفت رسانه‌ها شود و باید با پیدا کردن مشترکات نسبت به اعتلای اصحاب رسانه دقت کنیم.

جمالی با اشاره به برخی از برنامه‌های بسیج رسانه برای تقویت رسانه‌ها افزود: چند جشنواره برای برگزاری در نظر گرفته شده است که سال آینده برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان همچنین از استمرار نشست‌های هم اندیشی با رسانه‌ها خبر داد و گفت: امیدواریم در این نشست‌ها به نتایج خوبی در تقویت رسانه‌ها دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به هجمه دشمنان در جنگ رسانه‌ای برای ضربه زدن به کشور گفت: در مقابله با این هجمه‌ها بسیج رسانه نقش بسزایی در تقویت رسانه‌ها دارد.

انتهای پیام/73005/ق

نظر شما