شناسهٔ خبر: 45976393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار رشت خبرداد؛

نصب ۳۳ دوربین ثبت تخلف رانندگی در شهر رشت

فتح اللهی از نصب ۳۳ دوربین ثبت تخلف رانندگی و کنترل سرعت در شهر رشت تا پایان سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «علی فتح اللهی» امروز (دوشنبه، ۱۱ اسفند ) در جلسه شورای ترافیک شهرستان رشت اظهارکرد: راه محور اصلی توسعه شمرده می شود که از شاخص‌های میزان پیشرفت کشور محسوب می‌شود.‌



فرماندار رشت با بیان اینکه برای ارتقای سطح زندگی و سلامت هر جامعه ای بایستی برنامه ریزی داشت گفت: تمامی تفکرات، اقدامات و اندیشه‌های مسئولین، در راستای سلامت جامعه و حفظ جان انسان‌ها مدیریت شود.

 

فتح اللهی با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگ ترافیک، تصریح کرد: صرف توجه به کارهای فیزیکی، غفلت از توسعه و نهادینه سازی فرهنگ ترافیک موجب بالا بودن آمار تصادفات و مرگ و میر ها شده است.

 

وی در ادامه افزود: پیشنهادات مطروحه در شورای ترافیک بایستی پیوست فرهنگی داشته باشد تا خروجی مصوبات این شورا به توسعه فرهنگ ترافیک در سطح شهرستان کمک کرده و اثرگذاری آن مشاهده شود.

 

فتح اللهی با اشاره به ارائه طرح های کارشناسی در راستای کاهش بار ترافیکی و پیشگیری از تصادفات، افزود: انجام کار کارشناسی جهت طرح موضوع و تصویب در مصوبات شورای ترافیک بسیار دارای اهمیت است و بایستی برای اجرای مصوبات مذکور، زمان تعیین و از دستگاه های مرتبط مطالبه شود.

 

وی با تاکید بر ضرورت هوشمند سازی کنترل ترافیک سطح شهر، خاطرنشان ساخت: با توجه به نصب ۳۳ دوربین ثبت تخلف تا پایان سال جاری در سطح شهر رشت، بایستی این روند با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند تا با ایجاد یک سیستم کنترل ترافیک کاملا هوشمند، نیاز به حضور فیزیکی پلیس نباشد.

پایان پیام/383

نظر شما