شناسهٔ خبر: 45976172 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پاشازاده: مقابل شهر خودرو به بازیکنانم نمره قبولی می‌دهم

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با بیان اینکه امروز شاگردانم بازی قابل قبولی را از خودشان نشان دادند گفت: به بازیکنانم نمره قبولی می دهم و معتقد هستم اگر شرایط و وضعیت بازیکنان جدید تیم بهتر بود می توانستیم برنده میدان هم باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی پاشازاده شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیمش با شهر خودرو افزود: یک خسته نباشید به شاگردانم می گویم چرا که امروز با تمام وجود بازی کردند و روزی که همه فکر می کردند بازنده هستیم می توانستیم برنده میدان باشیم.

سرمربی تیم ماشین سازی با اشاره به وضعیت بازیکنان ماشین سازی خاطرنشان کرد: من تا یک ساعت مانده به بازی نمی دانستم به کدام یک از بازیکنانم می توانم اجازه بازی بدهم و امروز با وجود حضور بازیکنان امید باز به حد نصاب نرسیدیم.

وی گفت: تشکر می کنم از هیات فوتبال آذربایجان شرقی که با لطفی که کردند توانستیم آبرومندانه وارد میدان شویم.

پاشازاده اضافه کرد: اگر کارت بازی چند نفری که به تیم ملحق شدند، صادر می شد می توانستیم با برد از زمین خارج شویم ولی به هر حال نمره قبولی به بازیکنانم می دهم.

وی با انتقاد از تغییر کارت قرمز از سوی داور میدان که همراه با هجمه بازیکنان تیم حریف بود، اظهار کرد: نمی دانم  چرا این سنت ها ایجاد می شود و متاسفانه خود داوران این سنت را ایجاد می کنند .

تیم ماشین سازی با تساوی یک بر یک مقابل شهر خودرو با ۹ امتیاز همچنان در قعر جدول و شهر خودرو با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر فوتبال جای دارند.

با توجه به اینکه مهدی رحمتی سرمربی تیم شهرخودرو در بازی قبلی محروم شده بود و دستیارش محمد نوازی هم در این بازی کارت قرمز گرفت به لحاظ قانونی نمی توانست در نشست خبری حاضر شود .

نظر شما