شناسهٔ خبر: 45976122 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تارتار: در تمام دنیا از VAR استفاده می‌کنند، اما داوران ما سیستم رادیویی هم ندارند

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۰۱
کد خبر ۷۶۸۲۶۰۷
دانلود PDF

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره بازی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: این یکی از بهترین بازی‌های ما در لیگ برتر بود. در نیمه اول واقعاً فوق‌العاده کار کردیم و به گل رسیدیم. موقعیت‌های دیگری هم داشتیم و در نیمه دوم هم سعی کردیم تیم صنعت نفت را که یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین تیم‌های لیگ در این فصل است، کنترل کنیم. در نیمه دوم توانستیم روی ضدحمله گل دوم را هم بزنیم. بازیکنان ما بی‌نقص کار کردند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.   صنعت نفت هم یک تیم کاملاً تاکتیکی است و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره عملکرد تیم داوری در این دیدار گفت: داوران بازی امروز خوب، جوان و باکیفیت بودند، اما متأسفانه سیستم رادیویی نداشتند که این برای من عجیب بود. در تمام دنیا از سیستم VAR استفاده می‌کنند، اما در کشور ما برخی از داوران هنوز سیستم رادیویی هم ندارند. نمی‌دانم دلیل این موضوع چیست.

تارتار با اشاره به انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: به عزیزی خادم که رئیس فدراسیون شده است، تبریک بگویم و از او درخواست کنم که شرایط مالی فدراسیون را بهتر کند و دستمزد داوران را افزایش دهد. بازیکن و مربی قرارداد آنچنانی می‌بندند، اما داوران ما دستمزدشان خیلی کم است و حتی سیستم رادیویی هم ندارند. مثلاً داور خطا می‌گرفت و ۳۰ ثانیه بعد متوجه می‌شد، آفساید است! اعضای تیم داوری نمی‌توانستند به یکدیگر علامت بدهند و با هم صحبت کنند.

بیشتر بخوانید:

پیکان ۲ - صنعت نفت آبادان صفر/ پیکان تارتار به شاگردان پورموسوی راه نداد

او در ادامه گفت: نمی‌دانم اگر داوران نمی‌توانند با هم دیگر صحبت کنند، چرا داور پشت خط اضافه کرده اند. از رئیس فدراسیون درخواست می‌کنم شرایط مالی فدراسیون را بهتر کند و به این وضعیت رسیدگی کند. همچنین باید از مسئولان ورزشگاه تشکر کنم که تلاش می‌کنند تا زمین خوبی اینجا داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما