شناسهٔ خبر: 45976107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تهیه بسته‌های غذایی برای مردم زلزله زده سی سخت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان از تهیه ۳۰۰ بسته غذایی با کمک گروه‌های جهادی بهبهان برای مردم زلزله زده سی سخت خبر داد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۹:۰۲
کد خبر ۷۶۸۲۶۱۴
دانلود PDF

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان از تهیه ۳۰۰ بسته غذایی با کمک گروه‌های جهادی بهبهان برای مردم زلزله زده سی سخت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ خیران پورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان گفت: با توجه به شرایط دشوار مردم زلزله زده در منطقه سی سخت با وجود سرمای هوا و شرایط کرونا، به منظور امداد رسانی در منطقه ۳۰۰ بسته غذایی با کمک گروه جهادی سیدالشهدا(ع) و با حضور حجت الاسلام طواف امام جمعه موقت بهبهان به این منطقه اعزام شدند.

او افزود: نیرو‌های جهادی علاوه بر ابراز همدردی با این عزیزان، بسته‌های معیشتی (شامل برنج، روغن، رب، آب معدنی) وپوشاک وماسک و غذای گرم از سوی گروه جهادی بسیج سازندگی سیدالشهدا (ع) بهبهان توزیع شد، هر چند شرایط این مردم خیلی مناسب نیست و نیاز به کمک‌های بیشتری است.

ساعت ۲۲:۰۵ روز ۲۹ بهمن ماه، زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.۶ ریشتر در عمق هشت کیلومتری زمین، شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند که در این حادثه ۶۳ نفر از هموطنان مصدوم شدند.

انتهای پیام/م

نظر شما