شناسهٔ خبر: 45976093 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مرفاوی:

تعجب می کنم که داوران ارتباط رادیویی نداشتند/ رئیس فدراسیون باید اهل عمل باشد

مربی تیم استقلال تهران گفت: تیم مثل یک خانواده است و اگر مشکلاتی وجود داشته باشد دلیلی ندارد بازگو کنیم، مسئولان پیگیر مشکلات هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرفاوی امروز (دوشنبه) پس از بازی تیمش برابر مس رفسنجان گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم چون تیم مس رفسنجان شرایط خوبی به لحاظ فنی داشت؛ به دنبال پیروزی برابر این تیم بودیم تا بتوانیم شرایط خود را در جدول بهتر کنیم؛ بازی را خوب شروع کردیم و در دقایق ابتدایی می‌توانستیم به گل برسیم و باز هم متأسفانه روی ضربه ایستگاهی گل خوردیم که از نظر روحی بازیکنان در وضعیت بدی قرار گرفتند، اما در نیمه دوم بهتر شدیم و به گل رسیدم.

وی ادامه داد: متأسفانه نتوانستیم این بازی را ببریم و برای این بازی برنامه ریزی کرده بودیم و تیم حریف کمی در زمین خودی بسته بازی و شرایط بازی را سخت کرد، امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی نتایج بهتری به دست بیاوریم.

مربی تیم استقلال تهران همچنین در ارتباط با مشکل بدنسازی این تیم افزود: اگر مشکل بدنسازی داشتیم تا دقایق آخر نمی‌توانستیم حمله کنیم و فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشیم و حتی فکر می‌کنم بیشتر از تیم مس در حمله دوندگی داشتیم. ما هم در حمله و هم در دفاع کار تیمی خود را به خوبی انجام دادیم.

وی با اشاره به فوتبال کرمان ادامه داد: خودم در کرمان مربیگری کرده‌ام و این استان پتانسیل بالایی دارد و از نظر اقتصادی منابع خوبی دارد و همواره در ورزش به خصوص فوتبال تیم‌های خوبی دارد امیدوارم در سال‌های آینده تیم‌های استان کرمان فعالیت بیشتری داشته باشند.

مرفاوی با اشاره به داوری این بازی افزود: تعجب می‌کنم که چرا داوران ارتباط رادیویی ندارند و در کرمان با این نوع فوتبال چه دلیلی دارد که توپ جمع کن‌ها توپ را دیر داخل زمین می‌فرستند در بازی امروز داور را مقتدر ندیدم و بسیاری از سوت‌هایی که زده شد متعادل نبود اگر در محوطه جریمه اتفاقی رخ دهد داور کنار دروازه چگونه باید اعلام کند و پرچم هم که ندارد از این کار کمیته داوران تعجب می‌کنم و اگر حرف بزنیم می‌گویند داوران را تضعیف می‌کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: شرایط فوتبال بهتر شود و فدراسیون فوتبال به این موارد جزئی توجه کند و کسی باید رئیس فدراسیون شود که اهل عمل باشد.

مربی استقلال در ارتباط با حواشی این تیم افزود: کار خود را انجام می‌دهیم و یک خانواده هستیم که مشکلات درونی داریم که مسئولان پیگیر هستند و دلیلی ندارد مسائل درونی را بگوییم و تمرکز کرده‌ایم روی بازی‌ها تا بتوانیم شرایط را بهتر کنیم.

نظر شما