شناسهٔ خبر: 45976044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فوتی بیماران کووید ۱۹ در استان بوشهر افزایش یافت

بوشهر- ایرنا - دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با فوت چهار بیمار کووید ۱۹ در روزجاری در این استان جان باختگان کرونایی به ۸۸۹ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

سعید کشمیری روز دوشنبه اعلام کرد: متاسفانه امروز چهار مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، خانمی با ۶۲ سال سن بدون سابقه بیماری زمینه ای و به ترتیب خانم هایی با ۶۹ سال سن، ۷۰سال سن و ۸۰ سال سن با سابقه بیماری زمینه ای فشار خون در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی یادآورشد: در حال حاضر ۸۷ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

کشمیری اظهارداشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری ‌شده‌اند.

وی گفت:در مدت یادشده ۱۷ مورد از بستری‌ بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۸ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۲ مورد در بخش‌ های مراقبت‌ ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۵ مورد از آنها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

وی افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۲۰ هزار و ۳۰۹ نفر بوده است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اضافه کرد: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۱۱ اسفند ماه به۸۸۹ مورد رسیده است که از این تعداد ۸۶۹ نفر مورد مثبت قطعی و ۲۰ نفر مورد مشکوک بوده‌اند.

 کشمیری بیان داشت: افزایش آمار مبتلایان زنگ خطری برای استان است که نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط تمام افراد است.

وی افزود:در این شرایط ویژه باید از سفر به استان‌های پرخطر پرهیز نموده و لازم است برای کنترل اپیدمی در حال حاضر میزبان شهروندان این استان‌ها نباشیم.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: به حداقل رساندن دورهمی‌ها  و استفاده از ماسک تنها راه عبور از وضعیت موجود است .

نظر شما