شناسهٔ خبر: 45974183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سیستم‌های الکترونیکی کمک‌رسان نیازمندان استان اردبیل در ایام نوروز می‌شود

گروه استان‌ها-مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: سیستم‌های الکترونیکی کمک‌رسان نیازمندان در ایام عید می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اردبیل ، حسین دشتی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر که سیستم‌های الکترونیکی کمک‌رسان نیازمندان در ایام عید می‌شود، اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا جشن نیکوکاری امسال به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری متمایز جشن نیکوکاری امسال افزود: با توجه به تعدد نیازمندان در استان کمیته امداد پاسخگوی تمام آنها نیست و در این راه کمک خیران را می‌طلبد که امیدواریم با یاری هم «عیدی برای همه» را جشن بگیریم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل  بیان کرد: جشن نیکوکاری در روزهای  13 و 14 و 15 اسفند در مساجد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های سطح شهر و مصلاهای نمازجمعه برگزار می‌شود که  در این راستا 220 پایگاه ثابت و سیار برای دریافت کمک‌های مردمی  در نظر گرفته شده است.

دشتی با بیان اینکه هفته «احسان و نیکوکاری» فرصت مغتنمی است تا همگی بتوانیم عید نوروز را در کنار یکدیگر جشن بگیریم، تصریح کرد:در شرایط حاضر قشر ضعیف جامعه تحت فشار اقتصادی قرار دارند و عده‌ای به دلیل شیوع کرونا کار خود را از دست داده‌اند بهترین فرصت است در آستانه عید نوروز کمک حال این افراد باشیم.

وی افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مواصات و کمک مومنانه وظیفه همگانی است و انسانی که دارای اخلاق و عاطفه انسانیت است به شکرانه بازوی توانا باید دست نیازمندان را بگیرد و با خداوند خود معامله کند.

انتهای‌پیام/131/ ت

نظر شما