شناسهٔ خبر: 45973575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

یک دقیقه سکوت به احترام زلاتکو کرانچار/ گرامیداشت یاد محمود یاوری در نقش‌جهان

گروه استان‌ها- قبل از آغاز دیدار سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان به دلیل درگذشت زلاتکو کرانچار سرمربی سابق سپاهان یک دقیقه سکوت در ورزشگاه اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:45 امروز تیم‌های سپاهان اصفهان و گل‌گهر سیرجان در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که حواشی این دیدار به شرح زیر است:

* بازیکن 2 تیم در بدو ورود به زمین مسابقه با قرار دادن شاخه گل در کنار تمثال شهدا و سردار شهید حسن غازی یاد و خاطره کاپیتان فقید سپاهان را گرامی داشتند.

* قبل از آغاز این دیدار به دلیل فوت زلاتکو کرانچار، سرمربی سابق سپاهان یک دقیقه سکوت در ورزشگاه از سوی داور مسابقه اعلام شد.

* بازیکنان سپاهان به دلیل درگذشت کرانچار، با بازوبند مشکی وارد زمین مسابقه شدند.

* کادر فنی و تمام بازیکنان سپاهان قبل از آغاز دیدار به سمت نیمکت گل‌گهر رفتند و با امیر قلعه‌نویی و نیمکت‌نشینان این تیم خوش و بش کردند.

* مرتضی تبریزی، علیرضا علیزاده، یونس شاکری و سعید الهویی از تیم گل‌گهر به سمت نیمکت سپاهان رفتند و با کادر فنی و یاران ذخیره این تیم خوش و بش کردند.

* مرتضی تبریزی و علی دشتی که به تازگی به عضویت تیم گل‌گهر درآمده‌اند از ابتدای این دیدار برای گل‌گهر بازی می‌کنند.

* در دقیقه 10 این دیدار شعار «محمد خان یاوری؛ روحت شاد، روحت شاد» از بلندگوهای ورزشگاه  پخش شد و یاد و خاطره این پیشکسوت فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان گرامی داشته شد.

* در دقیقه 31 علی دشتی بازیکن تیم گل‌گهر جای خود را به مهران گلزاری داد و بلافاصله به رختکن رفت.

* در دقیقه 32 باز هم امیر قلعه‌نویی دست به تعویض زد و گاوین منشا که یک جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشته وارد زمین مسابقه شد تا گل‌گهر تا قبل از دقیقه 35 دو تعویض انجام داده باشد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام/ 172/ف

نظر شما