شناسهٔ خبر: 45973294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

دانشجویان علوم پزشکی شهرکرد در المپیاد دانشجویان موفق به کسب مدال طلا شدند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از کسب مدال طلا در حیطه کارآفرینی و کسب دیپلم افتخار در حیطه تفکر علمی از سوی دانشجویان این دانشگاه، در دوازدهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اکبر سلیمانی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از کسب مدال طلا در حیطه کارآفرینی و کسب دیپلم افتخار در حیطه تفکر علمی از سوی دانشجویان این دانشگاه، در دوازدهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد.

سلیمانی گفت: علی کریمی و وحید رئیسی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد موفق شدند به ترتیب مدال طلا در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم و دیپلم افتخار در حیطه تفکر علمی در علوم پایه را در داوزدهمین دوره المپیاد دانشجویان علوم پزشکی کشور از آن خود کنند.


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: دوازدهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در دو مرحله انفرادی و گروهی و در ۶ حیطه استدلال بالینی، مطالعات میان رشته ای، تفکر علمی در علوم پایه، مدیریت نظام سلامت، آموزش پزشکی و کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم از زمستان سال ۱۳۹۸ شروع شد و نتایج نهایی این المپیاد در اسفندماه ۹۹ اعلام شد.


وی مطرح کرد: در مرحله اول این المپیاد، محدثه ماستی و راضیه کاظمی در حیطه آموزش پزشکی، وحید رئیسی وانانی در حیطه تفکر علمی در علوم پایه، زهرا بهرامی سامانی در حیطه استلال بالینی و علی کریمی در حیطه کارآفرینی در بستر دانشگاه‌های هزاره سوم از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به مرحله پایانی این المپیاد راه یافته بودند.

نظر شما