شناسهٔ خبر: 45973261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول روابط عمومی سپاه همدان خبر داد؛

انهدام شبکه سازمان یافته عناصر هنجارشکن فرهنگی در همدان

همدان _ مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) گفت: شبکه سازمان یافته عناصر هنجارشکن فرهنگی شامل آتلیه ها، عکاسان و مدلینگ سایبری توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه همدان متلاشی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر علی‌اکبر کریم‌پور اظهار کرد: شبکه سازمان یافته عناصر هنجارشکن فرهنگی شامل (آتلیه‌ها، عکاسان و مدلینگ سایبری) توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه همدان کشف و متلاشی شد.

وی افزود: شبکه مذکور از طریق ارتباط گیری با زنان و دختران جوان در فضای مجازی و حقیقی، با اغفال آنان اقدام به تولید و انتشار محتوای مستهجن و خلاف موازین شرعی و فرهنگ اسلامی در فضای رسانه‌ای و مجازی می‌کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) همدان با بیان اینکه عناصر این شبکه از تصاویر برهنه و نیمه عریان سوژه‌های خود برای انتشار در سایت‌ها و شبکه‌های معاند خارج‌نشین نیز استفاده کرده بودند، ادامه داد: در این خصوص ۴۰ نفر از ادمین‌ها و عناصر اصلی مورد دعوت و ارشاد قرار گرفته و پرونده یک نفر از متهمان اصلی برای سیر مراحل قضائی تحویل دادستانی شد.

وی با اشاره به رصد مداوم فضای مجازی و حقیقی توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) به منظور تأمین امنیت پایدار، از هم‌استانی‌های عزیز درخواست کرد اخبار امنیتی و اطلاعاتی خود را با شماره ۱۱۴ ستاد خبری در میان بگذارند.

نظر شما