شناسهٔ خبر: 45973101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سیاسی استاندار تاکید کرد:

حال خوب حوزه ارتباطات خراسان شمالی برای برگزاری انتخابات

اعظم قهرمانی

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: حال حوزه ارتباطات استان برای برگزاری انتخابات در سال ۱۴۰۰ خوب است.

صاحب‌خبر -

احمد برادران در کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان، انتخابات را مظهر مشارکت مردم توصیف کرد و گفت: از ۲۵ فرآیند انتخابات ۲۴ فرآیند الکترونیکی است که موجب افزایش سرعت، دقت و امنیت انتخابات می شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، وی افزود: به رغم تمامی محدودیت ها و تحریم ها از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز شاهد ارائه خدمات برجسته و قابل توجه در بخش های مختلف به ویژه حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم.

برادران با تاکید بر اطلاع رسانی شایسته خدمات انجام شده از سوی نظام به مردم، افزود: در شرایط شیوع ویروس کرونا همه متوجه لزوم گسترش و توسعه حوزه ارتباطات شدند و امروز شاهد تحول بزرگی به ویژه در زمینه برگزاری کلاس های آموزشی مجازی، جلسات اداری ویدئو کنفرانسی و تجارت الکترونیک هستیم.

برادران با اشاره به وجود ۷۰۰ دکل مخابراتی در استان، گفت: حال حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان خوب است و امروز بیش از ۸۰ درصد مردم استان از اینترنت استفاده می کنند.

انتهای پیام

نظر شما