شناسهٔ خبر: 45972431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی:

بارش پراکنده باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

مشهد - کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از عصر دوشنبه به تدریج بارش پراکنده از سمت نواحی غربی، جنوب غربی و مرکز خراسان رضوی آغاز می شود.

صاحب‌خبر -

زهرا آهنگرزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه در ساعات آینده شاهد افزایش ابرناکی و همچنین افزایش سرعت وزش باد در استان خراسان رضوی خواهیم بود، بیان کرد: از عصر امروز به تدریج بارش پراکنده از سمت نواحی غربی، جنوب غربی و مرکز استان آغاز خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی گفت: انتظار داریم فردا اوایل وقت در نواحی مرکزی و غربی استان بارش‌ها به صورت پراکنده همراه با کاهش دما ادامه پیدا کند.

وی افزود: این جریان ناپایدار تا اواخر هفته بر روی استان خراسان رضوی ماندگار است و انتظار می‌رود در روزهای آینده به طور متناوب و با شدت و ضعف شاهد بارش‌های پراکنده در استان باشیم.

آهنگرزاده بیان کرد: برای روز جمعه هم نیز شاهد ایجاد سیستم ناپایدار جوّی قوی‌تری بر روی استان خراسان رضوی خواهیم بود.

وی گفت: به لحاظ دمایی امروز و امشب شاهد افزایش چند درجه‌ای هوا خواهیم بود، اما از فردا هوا چند درجه‌ای کاهش پیدا می‌کند.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیشترین دمای هوای امروز مشهد ۱۸ درجه بود که فردا با سه درجه کاهش به ۱۵ درجه خواهد رسید، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در بین شهرستان‌های زاوه با هشت درجه زیر صفر سردترین و سرخس با ۲۳ درجه بالای صفر گرم‌ترین بوده‌اند.

نظر شما