شناسهٔ خبر: 45972397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرپرست استانداری: میادین نفتی مهم‌ترین محور توسعه در ایلام است

ایلام - ایرنا - سرپرست استانداری ایلام با اشاره به ظرفیت‌های بالای ایلام در همه حوزه‌ها، گفت: میادین نفتی اصلی ترین ظرفیت و مهم‌ترین محور توسعه در این استان است.

صاحب‌خبر -

محمد نوذری روز دوشنبه در آیین افتتاح رسمی طرح توسعه میدان نفتی آذر با حضور رییس‌جمهوری در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: استان ایلام مستعد سرمایه‌گذاری در همه حوزه‌هاست که نمونه آن سهم ۹۰ درصدی منابع گازی و نفتی غرب کشور است.

وی یادآور شد: میدان نفتی چنگوله که در مجاورت میدان نفتی آذر  قرار دارد باید با اهتمام دولت آغاز شود که توسعه این میدان در توسعه، رونق اقتصادی و اشتغال جوانان استان بسیار موثر است.

سرپرست استانداری ایلام تاکید کرد: توسعه میدان نفتی آذر و آغاز میدان نفتی چنگوله می‌تواند فرصت‌های شغلی زیادی برای جوانان بومی این استان فراهم کند.

نوذری اظهار داشت: در دولت تدبیر و تدبیر توجه ویژه‌ای به صنعت و نفت و گاز در این استان شده است که می‌توان به بهره‌برداری فاز دوم پتروشیمی ایلام اشاره کرد.

وی اضافه کرد: مسوولیت‌پذیری اجتماعی ایجاب می‌کند استانی که بیش از چهار درصد منابع نفت و گاز کشور را در اختیار دارد به همان اندازه در زیرساخت‌های توسعه آن سرمایه‌گذاری شود.

وی در ادامه از رسانه‌های استان قدردانی کرد و گفت: رسانه‌های استان در تشریح دستاوردهای دولت برای توسعه ایلام همواره بیشترین تلاش را داشتند.

نظر شما