شناسهٔ خبر: 45972011 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فیرمینو ناجی لیورپول در سر بزنگاه

مهاجم برزیلی قرمزپوشان آنفیلد موفق شد با گلزنی دوباره خود سه امتیاز مهم را به حساب تیمش اضافه کند تا شاگردان کلوپ با امیدواری بیشتری به استقبال بازی های بعد بروند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لیورپول موفق شد بار دیگر در رقابت‌های لیگ انگلیس به پیروزی دست پیدا کند تا شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده حفظ کند. شاگردان کلوپ هنوز هم می‌توانند برای بازی‌های ادامه فصل امیدوار باشند.

برای اولین بار پس از مدت‌ها، بالاخره لیورپول موفق شد گامی به سمت جلو بردارد و بر خلاف رقبای خود در دیداری حساس به پیروزی دست پیدا کند. رابرتو فیرمینو و کرتیس جونز دو بازیکنی بودند که گل‌های لیورپول را در این بازی به ثمر رساندند اما نکته حائز اهمیت گل فیرمینو بود که به نوعی بر پیکر حریف آب سرد  ریخت و کار را برای قرمزپوشان تمام کرد.

نکته حائز اهمیتی که درباره این پیروزی لیورپولی‌ها وجود دارد این است که گاهی یک پیروزی بیش از سه امتیاز ارزش دارد و این مسابقه دقیقاً نشان دهنده همین مسئله بود. بعد از عملکرد نه چندان جالب بالانشینان لیگ انگلستان، فرصتی مناسب برای لیورپول فراهم شد تا بتواند اختلاف خود را با جایگاه سهمیه اروپایی کم کند و دست آخر این اتفاق نیز افتاد.

حالا شاگردان کلوپ با امید بسیار بیشتری می‌توانند به ادامه مسابقات بپردازند و شاید حتی در ادامه، فرصت قرارگیری در جمع چهار تیم برتر انگلستان را نیز پیدا کنند. از سوی دیگر کلوپ و شاگردانش در چهار بازی اخیر خود متحمل شکست شده بودند که پیروزی شب گذشته موفق شد ذهنیت این تیم را هم بهبود ببخشد.

لشگر مصدومانی که در حال حاضر لیورپول دارد تا حد زیادی باعث شد تا آنها روند منفی و ناامید کننده‌ای را تجربه کنند. با بازگشت تعدادی از بازیکنان مصدوم به ترکیب اصلی تیم و البته ایجاد ذهنیت مثبت، حالا لیورپول می‌تواند با انگیزه مضاعف به مصاف تیم چلسی برود. اتفاقات خوبی که اگر رخ دهند، همگی مرهون حضور به موقع فیرمینو و گلزنی او دقیقاً سر بزنگاه است.

نظر شما