شناسهٔ خبر: 45971648 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای میرر

اشتباه مضحکی که هالند را از منچستر دور کرد

ارلینگ هالند در پایان فصل 18-2017 چیزی تا پیوستن به منچستریونایتد فاصله نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند تبدیل به پدیده بزرگ فوتبال دنیا شده است. شروع درخشش او در سالزبورگ اتریش بود و در نهایت بروسیا دورتموند را برای پیشرفت فوتبال خود انتخاب کرد؛ در حالی که مورد توجه یونایتد، یوونتوس و رئال نیز قرار داشت.

هالند ژانویه 2020 بود که راهی دورتموند شد و درخشش او همچنان ادامه داشته تا جایی که رئال مادرید و دیگر باشگاه های بزرگ اروپایی همچنان در تلاش برای حذب او هستند و بعید است این ستاره نروژی سال های زیادی در دورتموند بماند.

 

 

 

 

طبق ادعای نشریه میرر، منچستریونایتد در پایان فصل 18-2017 نیز شانس جذب هالند را داشت. زمانی که این بازیکن در عضویت مولده نروژ بود و با زدن 16 گل خود را به عنوان یک ستاره آینده دار معرفی کرده بود.

منچستریونایتد در رقابت با سالزبورگ بود ولی طبعا دست پیش را برای جذب هالند داشت. انتقالی که تنها با 3 میلیون یورو محقق می شد.

 

 

 

 

باشگاه نروژی و مدیر برنامه های هالند ساعت 10 به وقت این کشور را برای مذاکره نهایی با منچستریونایتد تعیین کرده بودند. ساعت 10 به وقت نروژ در واقع ساعت 9 بریتانیاست و سران منچستر با یک اشتباه محاسباتی مذاکره با باشگاه مولده را از دست دادند و در نهایت هالند راهی سالزبورگ شد. اشتباهی که اگر رخ نمی داد، شاید هالند اکنون ستاره خط حمله شیاطین سرخ بود.

 

 

نظر شما