شناسهٔ خبر: 45969099 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

داداش زاده: عزیزی خادم توجه ویژه‌ای به فوتبال ساحلی داشته باشد/ یک مرد بهتر می‌تواند فوتبال ساحلی را اداره کند

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در خصوص وظایف رئیس جدید فدراسیون فوتبال در قبال فوتبال ساحلی توضیحاتی را ارائه داد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۲۹
کد خبر ۷۶۸۲۲۵۰
دانلود PDF

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در خصوص وظایف رئیس جدید فدراسیون فوتبال در قبال فوتبال ساحلی توضیحاتی را ارائه داد.

بهزاد داداش زاده، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در گفت‌وگو با با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وظایف عزیزی خادم، رئیس جدید فدراسیون فوتبال در قبال فوتبال ساحلی اظهار داشت: به عنوان عضوی از جامعه فوتبال کشور به عزیزی خادم تبریک می‌گویم و امیدوارم شرایط فوتبال و فوتبال ساحلی کشور بهتر شود و او بتواند از پیشکسوتان فوتبال در امر فوتبال استفاده کند؛ چون در فوتبال و فوتبال ساحلی پایه مشکلات فراوانی داریم. به عنوان یکی از بنیان‌گذاران فوتبال ساحلی ایران به عزیزی خادم توصیه می‌کنم که از اشخاص عملیاتی در کمیته فنی استفاده کند تا سطح فوتبال ساحلی ما ارتقا پیدا کند. یکی از ۵ ستاره فدراسیون فوتبال را من با صعود به جام جهانی گرفتم؛ پس با کمترین هزینه و توجه ویژه می‌توان فوتبال ساحلی را به جایگاهی شایسته رساند.

داداش زاده ادامه داد: فوتبال ساحلی از ابتدا مشکلات زیادی داشته است. با وجود این که به تدریج این مشکلات کمتر شدند، اما همچنان برخی از آن ها پا بر جا هستند. باید تحول بزرگی ایجاد شود و خون تازه‌ای در رگ‌های این رشته جریان پیدا کند تا راه گشای فوتبال ساحلی کشور شود.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی در خصوص کوتاهی‌های صورت گرفته در قبال این رشته در ادوار گذشته تصریح کرد: در ادوار گذشته شاهد کوتاهی‌ و بی توجهی‌های زیادی در قبال فوتبال ساحلی بودیم و بعد از قهرمانی و کسب سهمیه جام جهانی توسط تیم ملی آن را رها می‌کردند. باید در رده‌های سنی پایه به فوتبال ساحلی توجه کرده و از خود پیشکسوتان و بازیکنان جهت آموزش نسل بعد استفاده کنیم. باید فوتبال ساحلی در استان‌ها را قوی کنیم. من و دیگر پیشکسوتان فوتبال ساحلی از ابتدا از این رشته حمایت و آمادگی خود را برای کمک به ارتقا این رشته اعلام کرده‌ایم، اما خود دپارتمان فوتبال ساحلی تمایل چندانی نشان نداد و در نتیجه فوتبال ساحلی در انحصار عده معدودی قرار گرفت.

داداش زاده در خصوص عملکرد دپارتمان فوتبال ساحلی عنوان کرد: شهریاری، رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی از ابتدا اشراف خوبی به تمام مسائل داشت و زحمات زیادی برای فوتبال ساحلی کشید. از جمله این که این رشته را رسانه‌ای کرد. ایده‌ای که بار‌ها توسط اعضای وقت فوتبال ساحلی گفته می‌شد و او این ایده را عملی کرد. با این حال در داخل فوتبال ساحلی مشکلاتی هستند. به نظر من فضای فوتبال ساحلی مردانه است و یک مرد که خاک خورده این رشته باشد، بهتر می‌تواند فوتبال ساحلی را اداره کند و حق بازیکنان را بگیرد. از عزیزی خادم درخواست می‌کنم نگاه ویژه‌ای به فوتبال ساحلی داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه تصریح کرد: خود من سال‌ها است که بابت مقام آسیایی طلب دارم. در آن زمان قرار بود حواله پراید به ما داده شود، اما داده نشد. قیمت روز پراید در آن موقع ۷ میلیون تومان بود، اما امروز قیمت آن بالای ۱۰۰ میلیون تومان است. رئیس باید مقتدر باشد تا حق ما را بگیرد.

داداش زاده در پایان و در خصوص عدم انتخاب علی کریمی به عنوان یک چهره فوتبالی برای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: رای اعضای مجمع قابل احترام است، اما رای ندادن جامعه فوتبال به یک چهره فوتبالی جای تاسف دارد. در این ۴ سال هر اتفاقی رخ دهد، جامعه فوتبال نمی‌تواند انتقادی داشته باشد؛ چون خودش این انتخاب را کرده است. کریمی با توجه به این که فوتبالیست بوده است، می‌توانست بهتر فضای فوتبال را درک کند؛ چون معتقدم کسی که فوتبال بازی کرده است بهتر می‌تواند فضای فوتبال را درک کند. با این حال مجمع تشخیص داده که عزیزی خادم رئیس بعدی باشد؛ پس باید از رئیس جدید و برنامه‌های او حمایت کرد و نباید اختلافی بین جامعه فوتبال و فدراسیون ایجاد شود. امیدوارم ۴ سال پیش رو برای فوتبال ما بهتر از سال‌های قبل باشد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما