شناسهٔ خبر: 45968750 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گری نویل:

تیم سولسشر از تیم عجیب مورینیو شانس بیشتری دارد

شیاطین سرخ در فصل 18-2017 و با هدایت ژوزه مورینیو توانستند لیگ را در رده دوم به پایان برسانند اما گری نویل عقیده دارد که تیم فعلی یونایتد با هدایت سولسشر، پیشرفت بیشتری کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که تیم فعلی اوله گنار سولسشر، شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر دارد تا آن دار و دسته عجیبی که با هدایت ژوزه مورینیو در فصل 18-2017 نایب قهرمان لیگ برتر شد.

 

منچستریونایتد شب گذشته در لیگ برتر برابر چلسی به تساوی بدون گل رسید که باعث شد اختلاف امتیازشان با سیتی در صدر جدول به 14 امتیاز برسد. با این وجود گری نویل همچنان دلایلی برای خوشبینی به آینده یونایتد دارد.

 

 

نویل گفت: "اینکه در 20 بازی پیاپی خارج از خانه شکست ناپذیر باشی شایان تقدیر است چرا که این کار بسیار سختی است.

برای نشان دادن تیم هایی که از شخصیت خوبی برخوردار هستند از چه چیزی استفاده می کنید؟ آنها در خارج از خانه خوب هستند، در ضربات ایستگاهی خوب هستند، به نظر می رسد که دوست دارند با یکدیگر بازی کنند.

به همین دلیل است که فکر می کنم که این تیم منچستریونایتد از آن یکی تیم دو سه سال پیش که مورینیو هدایت می کرد و دوم شدند، بهتر است.

احساس می کنم که این تیم روحیه بهتری دارد.

به نظرم آنها الان شانس بسیار بهتری برای قهرمانی در لیگ برتر در دو یا سه سال آینده دارند تا آن زمان که چند سال پیش تحت نظر مورینیو بازی می کردند.

 

 

فکر می کردم که آنها دار و دسته عجیب و غریبی بودند. به نظر می رسید که از هم خوششان نمی آید. به عنوان یک هوادار نظر من را هم جلب نمی کردند.

 

به نظرم اکنون در مسیر درستی قدم برمی دارند. اینکه به هدفشان برسند یا نه مسئله دیگری است. در آینده معلوم خواهد شد. اما آنها مشخصا در مسیر درستی قرار دارند."

 

نظر شما