شناسهٔ خبر: 45968738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی سیستان‌ و بلوچستان خبر داد؛

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان/ دستگیری ۴ قاچاقچی

زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند مسلحانه قاچاق مواد مخدر، دستگیری ۴ سوداگر مرگ و کشف یک تن و۶۳ کیلوگرم مواد افیونی در عملیات مقتدرانه تکاوران پلیس استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار احمد طاهری اظهار داشت: جان بر کفان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی خود به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین مواد مخدر، توسط اعضای یک باند مسلح از شهرستان ایرانشهر به مرکز کشور دست یافتند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر پس از چند شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی و رصد مداوم تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که حوالی یکی از روستاهای شهرستان مذکور بوسیله یک دستگاه پژو پارس و ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال انتقال محموله مواد مخدر بودند رؤیت کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ با قرار گرفتن در منطقه کمین، بدون توجه به دستور ایست پلیس بر سرعت خود افزوده و برای فرار از محل، اقدام به تیراندازی به سمت مأموران انتظامی کردند.

وی بیان داشت: با مقابله به مثل جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر و شدت گرفتن درگیری، قاچاقچیان که توان مقاومت در برابر آتش پرحجم پلیس را نداشتند با رها کردن خودروهای حامل مواد به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

سردار طاهری بیان کرد: در این عملیات مقتدرانه با سرعت عمل و اقدام به موقع تکاوران پلیس، ۴ نفر از قاچاقچیان دستگیر و در پاک سازی محل، یک تن و ۶۳ کیلو و ۲۶۵ گرم مواد افیونی، شامل: ۸۲۲ کیلو و ۲۶۵ گرم تریاک و ۲۴۱ کیلو حشیش به همراه ۲ قبضه سلاح کلاش و ۶۳ فشنگ جنگی کشف شد.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر گفت: غیور مردان نیروی انتظامی استان با هوشیاری کامل در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با این پدیده شوم و خانمان سوز از هیچ گونه تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

نظر شما