شناسهٔ خبر: 45968252 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان:

تعالی اخلاق همراه با ورزش انسان را به پهلوانی می رساند

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه ویژگی های شخصیتی و اخلاقی دکتر سیفی بر قهرمانی ایشان تقدم دارم، گفت: تعالی اخلاق در کنار ورزش انسان را به پهلوانی می رساند.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، سردار مهدی ظفری در آئین رونمایی از لباس تیم های کاراته آقایان و بانوان سردار شهید حاج حسین همدانی شهرستان کبودرآهنگ، گفت: خوشحال هستیم امروز در جمع شما هم نفس شما عزیزان شده ایم.
وی ضمن تقدیر از دکتر سیفی بابت فراهم نمودن فرصتی برای تبیین آرمان و ارزش شهدای گرانقدر استان همدان خصوصا سردار شهید حاج حسین همدان، گفت: انسان های مخلص و صفات عالیه انسان را بزرگ می کند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، اظهار کرد: ویژگی های فردی و اخلاقی دکتر سیفی همواره بر قهرمانی ایشان قالب بوده و این ویژگی ها از ایشان قهرمان و پهلوانی ارزشی ساخته است.
وی با بیان اینکه در جامعه عدم توازن در فضلیت ها باعث برخی دغدغه ها شده است، گفت: بزرگی و اندیشه بزرگ حق ما و مردم از خود گذشته ایران اسلامی است که همواره برای آرمان های نظام و انقلاب از جان و مال خود گذشتند.
سردار ظفری با بیان اینکه قهرمانی پایان دارد اما اگر روح ما بزرگ شود به پهلوانی می رسیم، گفت: تکلیف ما در حکومت اسلامی تشکیل حکومت جهانی است.
وی با تاکید بر اینکه در جامعه اسلامی مومنین نباید نسبت به هم کینه و دشمنی داشته باشند، گفت: خوشبختانه امروز در جامعه ورزشی علی رغم روحیه مبارزاتی شاهد همدلی و محبت نسبت به هم هستیم.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه مشکلات موجود در جامعه برای همه ما و مردم است و این مهم را لمس کرده ایم، گفت: سردار سلیمانی با اندیشه بزرگ مستقیما خود را مقابل استکبار قرار داد و در گیر حزب و جناح و گروه نبود.
وی تصریح کرد: متاسفانه گاهی قالب های کوچک گروه ها و دسته های سیاسی باعث می شود اندیشه های بزرگ تحت الشعاع قرار بگیرد.
ظفری خاطرنشان کرد: قهرمانان ما باید رعایت حدود الهی را داشته باشند چراکه خداوند نگاهش به ما هست.
وی با بیان اینکه باید جریان سازی و قهرمان سازی کنیم، افزود: باید فرهنگ قهرمانی را در تمام نقاط جاری و ساری کنیم چرا که سلامت روحی جامعه وظیفه همه ماست.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خطاب به تیم کاراته سردار شهید همدانی کبودرآهنگ، گفت: اینکه پذیرفته اید شاگردان شهید همدانی باشید و افکار ایشان را صادر کنید قابل تقدیر و ارزش است.
وی افزود: جامعه و مردم بزرگی داریم که اگر از بنده به عنوان سرباز کوچک بپرسند بزرگترین ارزوی شما چیست میگویم این است که یک روز فدای ورزشکارانی شوم که اندیشه سردار همدانی را درک کرده اند./

نظر شما