شناسهٔ خبر: 45967711 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جدید ترین مدل های سینک روکار و توکار در سیلور یراق

خرید سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین کار ها برای تجهیز و تزئین آشپزخانه است.

صاحب‌خبر -

سینک ها یکی از مهم ترین لوازم آشپزخانه هستند که کارایی بسیار زیادی دارند و روزانه بار ها و بار ها از آن در کار های مختلفی از جمله شستن ظرف و ظروف، شستشو یا ضد عفونی میوه ها، سبزیجات یا برخی محصولات دیگر و حتی شستن دست هایمان؛ از آن استفاده می کنیم.

سینک های ظرفشویی به دلیل این کاربرد های فراوان جایگاه ویژه ای در دل خانم های خانه دار دارند، اما یک نکته دیگر نیز وجود دارد که سینک ها را انقدر مهم می کند. دلیل دوم اهمیت سینک ها، مخصوصا برای خانم های خانه دار، تاثیر آنها در زیبایی و جذابیت آشپزخانه است.

سینک های ظرفشویی، بعد از کابینت آشپزخانه شما، بیشترین تاثیر در زیبایی آن را دارد و خرید یک سینک ظرفشویی زیبا و شیک می تواند، آشپزخانه شما را تا چندین برابر، زیبا تر کند. مدل های مختلف سینک های ظرفشویی می توانند با ویژگی های مختلف مثل شکل ظاهری یا متریال سینک، به زیبایی آشپزخانه شما بیفزایند.

سینک های ظرفشویی روکار

یکی از رایج ترین انواع سینک های ظرفشویی که احتمالا تا این لحظه تعداد زیادی از آن را در مغازه ها، منازل آشنایان یا حتی منزل خودتان مشاهده کرده اید، سینک های روکار هستند. نزدیک 60 درصد از سینک های ظرفشویی که در این صنعت تولید می شوند، به مدل روکار و به این شکل تولید می شوند و طرفداران بسیار زیادی نیز دارند.

سینک های روکار حالت معمولی سینک هستند و از بالا روی سینک نصب می شوند. برای نصب سینک روکار؛ در مرحله اول باید مکان سینک را روی کابینت به طور دقیق معلوم کرد. بعد باید جای معلوم شده را با دقت برید و سینک را در جای خود گذاشت. در مرحله بعد باید با گیره های نگهدارنده سینک را در مکان معلوم شده مستقر کرد و بعد از آن باید کناره های آن را با چسب پوشاند. سینک ظرفشویی روکار به همین راحتی و البته با کمی ظرافت، در آشپزخانه شما نصب می شود.

سینک ظرفشویی توکار

یکی دیگر از مدل های سینک از نظر شکل ظاهری و نحوه نصب که در بین ایرانیان، به شدن پرطرفدار است، سینک ظرفشویی توکار است. سینک های توکار، معمولا به طوری طراحی می شوند که از نظر ظاهری، با لبه کابینت، هم سطح باشند. به همین خاطر معمولا از پایین نصب می شوند.

معمولا سینک های ظرفشویی توکار را از پایین و از داخل کابینت، در جای بریده شده قرار می دهند و سپس از همان پایین، یا با چسب و یا با پیچ، سینک را سفت می کنند. سپس لبه های سینک را با چسب می پوشانند که مانع نفوذ آب از طریق سینک به کابینت شوند.

سیلور یراق؛ مرجع خرید انواع سینک روکار و توکار

چند سالی می شود که به لطف پیشرفت تکنولوژی بسیاری از خرید های ما، به صورت اینترنتی انجام می گیرند و مخصوصا بعد از شیوع ویروس کرونا و قرنطینه طولانی، نقش خرید اینترنتی اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است و حتی خرید های ضروری و خرید مواد غذایی را نیز به صورت اینترنتی انجام می دهیم.

خرید سینک ظرفشویی نیز یکی از خرید هایی است که در طول چند سال اخیر به صورت اینترنتی انجام می گیرد شما میتوانید سینک ظرفشویی مورد نظر خودتان را با قیمت کمتر، به دلیل وجود واسطه های کمتر، خریداری کنید و بدون زحمت دادن به خود، آن را به راحتی، درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه لوازم آشپزخانه سیلور یراق با 15 سال تجربه در این زمینه کاری، یکی از باتجربه ترین فروشنده های سینک های ظرفشویی در ایران است. وب سایت سیلور یراق نیز یکی از کامل ترین و بزرگ ترین مراجع فروش اینترنتی سینک های ظرفشویی و دیگر تجهیزات آشپزخانه است که شما می توانید بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت ها خریداری کنید.

شما می توانید تمامی مدل های سینک روکار و توکار را به بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خریداری کنید. شما می توانید در کامل ترین مرجع خرید اینترنتی سینک های آشپزخانه، در ایران، انواع  سینک ظرفشویی روکار سیلور یراق و سینک ظرفشویی توکار سیلور یراق را مورد بررسی قرار دهید، آن را با سینک های دیگر مقایسه کنید و بهترین گزینه مورد نظر خود را انتخاب و با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت سینک ظرفشویی مورد علاقه خود را خریداری کنید.

همانطور که همه ما می دانیم؛ قیمت مناسب، یکی از مهم ترین معیار هایی است که همه ما در خرید دستگاه و لوازم مختلف به آن دقت می کنیم. همچنین در حال حاضر در زمانی زندگی می کنیم که قیمت بسیاری از اجناس بالا رفته و خرید بسیاری از آنها سخت شده است. برای همین قیمت به یکی از مهم ترین معیار ها در خرید های ما ایرانیان تبدیل شده است. اگر قصد خرید یک سینک ظرفشویی ارزان را دارید، می توانید دروب سایت سیلور یراق، بدون نگرانی راجع به قیمت سینک ظرفشویی، بهترین انواع سینک ظرفشویی را به صورت اینترنتی خریداری کنید و در هزینه ها و زمان بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مدل های مختلف سینک های ظرفشویی روکار یا توکار و همچنین درباره روند خرید اینترنتی سینک های ظرفشویی می توانید به آدرس «silveryaragh.com» مراجعه کنید و همچنین می توانید از طریق کانال های زیر با فروشگاه خرید اینترنتی سینک های ظرفشویی سیلور یراق در ارتباط باشید.

ایمیل: info@silveryaragh.com

تلفن: 02144487023

آدرس: اشرفی اصفهانی ، باغ فیض ، خیابان ناطق نوری ، پلاک 179

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

نظر شما