شناسهٔ خبر: 45967590 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خرید دستگاه تصفیه آب اصل و اورجینال از راد گستر نوین

آب آشامیدنی سالم تاثیر مستقیم بر سلامت بدن ما دارد.

صاحب‌خبر -

کیفیت آب آشامیدنی و دسترسی به آبی که بتوان به راحتی از آن برای آشامیدن و مصارف دیگر استفاده کرد، یکی از دغدغه هایی است که بسیاری از مردم دارند. تصفیه خانه های شهری در تلاش هستند تا آلودگی های آب را از بین ببرند و تا حدودی این کار را انجام می دهند اما به دلیل استفاده از کلر و هم چنین لوله های پوسیده و زنگ زده ای که این آب را به خانه ها می رساند بر آلودگی آب می افزایند. بنابراین لزوم استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی اهمیت زیادی دارد. با استفاده از این دستگاه و فیلتر های آن تمام املاح و مواد مضر آب از بین می رود و آبی بهداشتی و گوارا را برای شما فراهم می کند. ما در این مقاله انواع دستگاه تصفیه آب خانگی و بهترین مارک های آن را به شما معرفی می کنیم و سپس به نکات مهم در خرید و راهنمای خرید و انتخاب دستگاه تصفیه آب می پردازیم.

انواع دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی به اغلب به دو روش خالص سازی آب را انجام می دهند: روش اولترا فیلتراسیون و روش اسمز معکوس.
دستگاه های تصفیه آب به روش اولتر فیلتراسیون از چند مرحله فیلتر تصفیه آب تشکیل شده اند که آب با عبور از این فیلتر ها بخش زیادی از آلاینده های و مواد مضر خود را از دست می دهد. این دستگاه ها یا بر روی شیر و یا زیر سینک نصب می شوند و نیازی به برق ندارند. دستگاه های اولترا فیلتراسیون به دلیل این که مخزن ندارند، آب را پس از تصفیه بلافاصله در اختیار مصرف کننده قرار می دهند. روش اولترا فیلتراسیون یک روش کم هزینه برای از بین بردن آلودگی های آب و رسوبات آن می باشد اما نسبت به روش اسمز معکوس دقت کمتری دارد و در از بین بردن برخی از باکتری ها و املاح مضر به خوبی عمل نمی کند.
تصفیه آب اسمز معکوس بهترین روش برای از بین بردن آلودگی های آب و کاهش سختی آن است. این روش دقت بیشتری نسبت به اولترا فیلتراسیون دارد و فیلتر ممبران آن با منافذ بسیار ریزی که دارد ریزترین ذرات معلق آب را تا 0001/0 میکون از بین می برد. دستگاه RO نیاز به جریان برق دارد و دارای یک مخزن آب هستند. این مخزن، آب را پس از تصفیه داخل خودش نگه می دارد تا در زمان قطعی آب یا برق دچار مشکل نشوید. قیمت دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس بالاتر است و فیلتر های آن نیز گران تر از دستگاه های اولترا فیلتراسیون می باشد اما به دلیل دقت بسیار بالایی که دارد کیفیت آب خروجی آن بسیار استاندارد می باشد هم چنین در رفع شوری آب نیز به شما کمک می کند.

 


از دیگر انواع دستگاه تصفیه آب خانگی دستگاه های تصفیه آب قلیایی کننده آب می باشد که اغلب در سیستم های تصفیه اسمز معکوس به کار می روند. در روش RO به دلیل این که تمامی املاح آب از بین می رود و در واقع آب دیگر هیچ ماده مفیدی ندارد، با استفاده از این دستگاه، مواد معدنی مفید به آب اضافه می شود و میزان اسید موجود در آب نیز کاسته و آب قلیایی می شود. آب قلیایی بسیار برای شادابی پوست و مو موثر می باشد و خواص آنتی اکسیدانی و درمانی زیادی دارد.
دستگاه تصفیه آب فرابنفش نیز نوع دیگری از دستگاه های تصفیه آب است و برای مناطقی توصیه می شود که آلودگی میکروبی آب زیاد باشد چرا که با استفاده از فیلتر فرا بنفش و اشعه UV که در دستگاه تولید می شود تا 99.9 درصد انواع میکروب ها و باکتری ها و ویروس های آب را از بین می برد.
دستگاه تصفیه آب اکسیژن ساز نوع دیگری از آب تصفیه کن خانگی می باشد. این دستگاه با استفاده از فیلتر اکسیژن ساز یا همان مادون قرمز بر ساختار مولکولی آب اثر می گذارد و آن را تغییر می دهد. این تغییر باعث افزایش میزان انرژی در آب می شود که بسیار خواص درمانی دارد و برای بدن مفید می باشد.
دستگاه های اسمز معکوس می تواند با سیستم های قلیایی، فرابنفش یا اکسیژن ساز ترکیب شود و با استفاده از هر تعداد فیلتری
که به آن اضافه شود در مراحل بیشتری آب را تصفیه می کند.

بهترین مارک های تصفیه آب

برند های تایوانی بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی را تولید می کنند و در ایران نیز نمایندگی دارند. دستگاه های تصفیه آب تایوانی در سراسر دنیا استفاده می شوند و عملکرد و بازدهی قوی ای دارند. سه کمپانی سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو بهترین مارک های تصفیه آب می باشند که در تایوان تولید می شوند و تحت لیسانس آمریکا فعالیت می کنند. برند سافت واتر و سی سی کا از قدیمی ترین برند های تصفیه آب می باشند که در طول دوره ی فعالیتشان دستگاه های قدرتمندی را با بهره گیری از متخصصان حرفه ای و بهترین تکنولوژی ها طراحی و تولید کرده اند. تولید دستگاه های اسمز معکوس عمده فعالیت این دو شرکت می باشد و جزو بهترین دستگاه های RO در دنیا هستند. علاوه بر آن دستگاه های اولترا فیلتراسیون و نانو فیلتراسیون نیز تولید کرده اند که کیفیت بسیار قابل قبولی دارند. آکوا پرو یک برند نوپا در حوزه ی تصفیه آب است و در طی این دو دهه فعالیتش توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. این برند از جدید ترین فناوری ها در تولید دستگاه های خود استفاده کرده و به تازگی اقدام به تولید دستگاه های تصفیه آب هوشمند نیز نموده است. این برند دستگاه های زیر سینکی، رومیزی و دیواری را تولید می کند تا خریداران متناسب با بودجه و مکانی که دارند آن را تهیه کنند.

راهنمای خرید و انتخاب دستگاه تصفیه آب

مشاوره خرید از نمایندگی معتبر، در خرید دستگاه تصفیه آب  اصل و اورجینال به شما کمک زیادی می کند. قبل از خرید حتما از گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه اطمینان حاصل نمایید چرا که نشان دهنده ی اصالت یک کالا می باشد. شرکت راد گستر نوین مرکز پخش انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی و اداری تایوانی اصل و وارد کننده ی مستقیم دستگاه های سافت واتر، سی سی کا و آکا پرو از خود کمپانی می باشد.

 

این شرکت تمامی محصولات خود را ضمانت و گارانتی یک ساله می کند و این تضمین را به شما می دهد تا در صورت بروز مشکل و خرابی دستگاه پس از فروش، آن را بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای برطرف نماید. دستگاه های ارائه شده توسط این شرکت بهترین برند دستگاه تصفیه آب در دنیا می باشد و دارای تاییدیه های جهانی FDA,NSF,CE,QW می باشند که نشان دهنده ی یک کالای با اصالت و معتبر می باشد. این شرکت انواع دستگاه های اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون را با بهترین کیفیت و متریال به مشتریان عزیز خود عرضه می کند. هم چنین انواع فیلتر های تصفیه آب از جمله ممبران، قلیایی، فرا بنفش و اکسیژن ساز را ی با بهترین قیمت به فروش می ساند. جهت اطلاع از راهنمای خرید تصفیه آب می توانید با پشتیبانی شرکت راد گستر نوین تماس بگیرید و از آن ها مشاوره بخواهید و دسنگاه تصفیه آب خود را تهیه نمایید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

نظر شما