شناسهٔ خبر: 45967132 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازداشت ۱۹ فلسطینی در کرانه باختری

تهران-ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز (دوشنبه) با یورش به منازل فلسطینیان ساکن کرانه باختری، ۱۹ فلسطینی را بازداشت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از العهد، نظامیان صهیونیست در ادامه بازداشت‌های خودسرانه خود در مناطق فلسطینی، ۱۹ نفر از اهالی کرانه باختری را دستگیر و به مکان نامعلومی منتقل کردند.

دفتر اطلاع رسانی انجمن اسرای فلسطین اعلام کرد که «یوسف السعدی»، «هشام یحیی»، «حسام یحیی» و «محمد محمود یحیی» از جمله فلسطینی‌هایی هستند که صبح امروز بازداشت شدند.

نظامیان صهیونیست دو جوان فلسطینی دیگر به نام‌های «عز الدین مصطفی ابوحسین» و «مثنی عمر عبدالقادر القواسمی» را در شهر الخلیل بازداشت کردند.

یک منبع محلی فلسطینی خبر داد که شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست سپیده دم امروز به طرز وحشیانه‌ای شهروندان فلسطینی را در چندین منطقه در قدس اشغالی و الخلیل مورد هجوم قرار دادند.

وی همچنین گفت که گروهی از شهرک نشینان دیروز یک اتوبوس فلسطینی را در شهر قدس مورد حمله قرار دادند و اقدم به ضرب و شتم راننده آن کردند.

منبع محلی افزود: در نهایت راننده اتوبوس که با حمله گسترده صهیونیست‌ها مواجه شده بود، با خودرو یکی از آن ها را زیر گرفت و به شدت زخمی کرد.

 نیکلای ملادینف هماهنگ کننده صلح سازمان ملل متحد در امور خاورمیانه بارها از رژیم صهیونیستی خواسته است تا به بازداشت های خودسرانه مردم فلسطین پایان دهد.

نظر شما