شناسهٔ خبر: 45967125 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهترین تور کیش ارزان با هواپیما

از مهم ترین ویژگی های کشورمان ایران، تنوع بالا در اقلیم و شرایط آب و هوایی می باشد...

صاحب‌خبر -

از مهم ترین ویژگی های کشورمان ایران، تنوع بالا در اقلیم و شرایط آب و هوایی می باشد و به همین دلیل در تمام طول سال مقاصد متعددی برای سفر پیش رو خواهیم داشت. به عنوان مثال، با شروع پاییز و خنک شدن بسیاری از شهرها تقاضا برای سفر به شهرهای جنوبی با رشد زیادی مواجه می گردد. شرایط آب و هوایی عالی و فراهم شدن فرصت برای بازدید از کویرهای شگفت انگیز، جزیره های کوچک و بزرگ خلیج فارس و بناهای ارزشمند تاریخی از جمله دلایل برای سفر به جنوب کشور در این بازه زمانی می باشند. به همین منظور، سایت خرید تور کیشرسپینا انواع تورهای هوایی را با قیمت ارزان ارایه داده و فرصت تجربه سفرهایی به یادماندنی را فراهم نموده است.

تور کیش نوروز و زمستان از مشهد

بازه زمانی که برای سفر به کیش یا سایر شهرهای داخلی و خارجی انتخاب می کنید به شدت بر قیمت تور تاثیرگذار است و نباید از آن غافل شد. به عنوان مثال، تورهای نوروزی و ماه های زمستان و اواخر پاییز کیش از مشهد  رسپینا  با تقاضای بسیار زیادی مواجه می باشند و به همین دلیل قیمت آنها رشد می کند. در مقابل، تابستان و بهار به دلیل شرایط آب و هوایی کیش و افزایش دمای آن زمان مناسبی برای سفر به این جزیره نبوده و قیمت تورها نیز با کاهش مواجه می گردد.

علاوه بر موارد فوق، مدت زمان سفر و همچنین گروه سنی مسافران نیز می تواند بر قیمت تور تاثیر داشته باشد؛ چرا که هتل ها و همچنین هواپیماها تخفیف هایی را برای کودکان در گروه های سنی مختلف ارایه می دهند. به عنوان مثال، قیمت تور برای کودکان با پروازهای سیستمی ارزان تر از نوع چارتری می باشد، چون قیمت بلیط پروازهای چارتری کودکان و بزرگسالان یکسان است. این در حالیست که در پروازهای سیستمی بلیط کودکان نیم بها محاسبه می شود.

 

تور کیش هتل مارینا

از دیگر عواملی که به شدت می تواند بر قیمت تور تاثیر بگذارد، نوع هتلی می باشد که برای اقامت چند روزه در طول سفر ارایه می گردد. هتل های کیش تنوع بالایی دارند. به عنوان مثال، تور کیش هتل مارینا که یکی از هتل های 5 ستاره بسیار زیبا در این جزیره می باشد که به دلیل نوع معماری و امکانات و شرایط موجود در آن، گران تر از تورهایی می باشد که با هتل های 3 ستاره و جدید ارایه می شوند. از مزایای اقامت در هتل پنج ستاره مارینا پارک کیش می توان به امکانات مجهز، موقعیت مکانی بسیار خوب هتل و دسترسی آسان به مناطق مختلف جزیره اشاره کرد. علاوه بر تعداد ستاره های هتل، موقعیت مکانی آنها نیز می تواند بر قیمت هتل و در نهایت بر هزینه های تور اثرگذار باشد و لازم است این مساله نیز در زمان انتخاب و رزرو تور توجه داشته باشید.

 

قیمت تور کیش از مشهد

یکی از سوالات رایجی که بسیاری از افراد به دنبال پاسخ مناسبی برای آن قبل از شروع سفر می باشند، قیمت تور کیش است. برای پاسخ دادن به این سوال لازم است توجه داشته باشید که فاکتورهای متعددی در این زمینه موثر می باشند که در نظر گرفتن هر یک می تواند تاثیر بسیار زیادی بر گران یا ارزان شدن هزینه داشته باشد. از مهم ترین موارد تاثیرگذر بر قیمت تور کیش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تور چارتری کیش

تورهای هوایی کیش با پروازهای چارتری و سیستمی ارائه می شوند که از نظر قیمت با هم کاملا متفاوت خواهند بود. البته این بدان معنا نیست که همیشه تورهای ارایه شده با پروازهای چارتری ارزان تر از نوع سیستمی می باشند، بلکه در برخی از بازه های زمانی حتی ممکن است کاملا برعکس باشند. در حالت کلی، برای اینکه بتوانید تورهای هوایی کیش را با قیمت ارزان خریداری کنید، بهتر است قیمت پروازها را ابتدا با هم مقایسه نمایید و در نهایت گزینه های مناسب را انتخاب کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

نظر شما