شناسهٔ خبر: 45967059 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نمایندگی اشنایدر الکتریک

یکی از بزرگ‌ترین مراکز فروش تجهیزات برقی در ایران، نمایندگی اشنایدر می‌باشد.

صاحب‌خبر -

برند اشنایدر الکتریک در ایران جایگاه بسیار بالایی نزد خریداران دارد. این محبوبیت تنها در ایران نیست بلکه نمایندگی اشنایدر در بیش از 100کشور فعالیت دارد. اما چرا؟ برای دانستن این موضوع بهتر است مروری کوتاه به تاریخچه شرکت اشنایدر داشته باشیم. این شرکت در اوایل قرن 19 توسط برادران اشنایدر شروع به فعالیت در زمینه صنایعی همچون آهن، فولاد، ماشین‌­آلات و کشتی­‌سازی نمود. سپس شرکت خود را در آلمان تأسیس نمود و فعالیت خود را در زمینه تجهیزات تابلو برق، تولید موتورهای الکتریکی و دیگر تجهیزات برقی گسترش داد. در ادامه کار خود با تأکید بیشتر برصنعت برق و دائر کردن دفتر اصلی در فرانسه فعالیت خود را گسترش بیشتری داد. امروزه نیز تمامی محصولات این شرکت با کیفیت اول جهانی و تحت لیسانس شرکت اصلی در فرانسه تولید می­‌شوند. در ادامه نگاهی به برخی از محصولات نمایندگی اشنایدر خواهیم داشت.

درباره کلید هوایی اشنایدر چه می‌­دانید؟

کلید هوایی اشنایدر  دسته‌­ای از محصولات نمایندگی اشنایدر است که خود انواع مختلفی دارد. کلید هوایی، نوعی از کلید می‌­باشد که در فشار جو کار می­‌کند و عمل قطع و وصل مدار را در برابر افزایش یا کاهش بیش از حد ولتاژ، افزایش یا کاهش بیش از حد فرکانس و یا اتصال کوتاه بطور خودکار بر عهده دارد و در دو سری NT وNW و در دو نوع سه پل و چهار پل و همچنین در دو مدل ثابت و کشویی تولید می‌­شود. عملکرد کلید هوایی با کلیدهای دیگر تفاوت زیادی دارد. کلیدهای هوایی هم بطور دستی و هم با کنترل از راه دور می­‌توان قطع و وصل نمود. از کلید هوایی برای حفاظت از فضای کارگاهی، ماشین­‌های الکتریکی، خازن­‌ها، مولدها، ترانسفورماتورها، سیستم اشتراک­‌گذاری جریان الکتریسته و در ولتاژ بالا و پایین و جریان‌­های کم و زیاد استفاده می‌­کنند. شرکت اشنایدر الکتریک این اطمینان را به شما می­‌دهد که تمامی مراحل تست وعیب یابی قطعات الکتریکی محصولات این برند در آزمایشگاه­‌ها به درستی مورد امتحان و بررسی قرار گرفته سپس روانه بازار می­‌گردد.

آشنایی بیشتر با کلید هوایی اشنایدر

برای انتخاب و خرید این نوع کلید باید به قدرت قطع کلید هوایی، جریان نامی آن، تعداد پل( سه پل باشد یا چهار پل)، نوع شارژ فنر و نوع واحد میکرولوجیک باید مد نظر قرار گیرد. اگر قصد خرید این نوع کلید از نمایندگی اشنایدر دارید تمامی این اطلاعات در زیر هر کلید هوایی نوشته شده است. کلید هوایی ثابت همان‌طور که از نامش مشخص است در یکجا نصب و دیگر امکان جابجا شدن ندارد و کلید هوایی کشویی بر روی یک ریل نصب و امکان جابه‌­جا شدن دارد و به این دلیل امکان دسترسی به سایر بخش‌­ها را فراهم می­‌کند و قیمت آن به نسبت مدل ثابت آن گران‌تر است. دو وظیفه اصلی کلید هوایی سوئیچینگ( قطع و وصل شبکه) و حفاظت از مدار است. حفاظت این نوع کلیدها به دو مغناطیسی و حرارتی می­‌باشد و کلید هوایی بیشتر در ورودی تابلوها که جریان بالایی دارند استفاده می­‌شود. کلیدها به شکل افقی یا عمودی در تابلوها قرار می­‌گیرند.

 

محصولات ولتاژ پایین

کلید هوایی اشنایدر از رده محصولات ولتاژ پایین به عنوان ابزارهای قطع کننده ولتاژ پایین عمل می‌­کند. کلید هوایی در تجهیزات صنعتی نقش تعیین کننده و موثری در کنترل شبکه­‌های برق دارد. دکمه‌­های قطع و وصل کلید، کنتاکت‌­های اصلی و جرقه­‌زن، محفظه­‌های جرقه­‌گیر، لوازم جانبی کلید اتوماتیک، ترمینال­‌های ورودی و خروجی و نشان­گر­های وضعیت قطع یا وصل کلید از جمله اجزای کلید هوایی هستند. جنس محفظه جرقه­‌گیر از سیلیس و یا آزبست بوده و بشکل لایه­‌لایه و مشبک ساخته می­‌شود. جرقه گیر برای تقسیم جرقه به جرقه‌­های کوچک‌تر و خاموشی زودتر جرقه‌­ها کاربرد داشته و در زمان قطع وصل کلید، کنتاکت­‌های جرقه­‌زن کار هدایت جرقه به سمت جرقه­‌گیر را به عهده دارند و کنتاکت­‌های اصلی وظیفه عبور جریان در شرایط وصل کلید را دارا می‌­باشد. کلید هوایی از محصولات پرفروش این برند بوده و یکی از بزرگ‌ترین مزایای خرید از نمایندگی اشنایدر این است که خریداران با خیال راحت می‌­توانند تمامی محصولات اورجینال را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

نکات مهم در زمان نصب کلید هوایی اشنایدر

از جمله نکاتی که باید هنگام نصب کلید هوایی توجه داشت این است که باید درجه حفاظت تابلو با درجه حفاظت کلید یکسان باشد. در زمان بهره­‌برداری، سرویس و تعمیرات دسترسی به کلید فشار متوسط در تابلو به آسانی مقدور باشد. در زمان وارد کردن یا خارج کردن کلید داخل محفظه در تابلوهای کشویی خطری متوجه اپراتور نشود. توجه داشته باشید که در زمان قطع کلید، کنتاکت­‌های اصلی کلید در ابتدا از هم جدا شده در حالتی که کنتاکت­­‌های جرقه‌­زن به هم اتصال داشته، و وقتی که کنتاکت­‌های جرقه­‌زن از هم جدا شوند بین آن‌ها جرقه بوجود آمده و از داخل محفظه جرقه­‌گیر این جرقه عبور کرده و خاموش می­‌گردد. در واقع کنتاکت­‌های جرقه­‌زن باعث می­‌شوند تا جرقه­‌ای بین کنتاکت‌­های اصلی بوجود نیاید. کلیدهای قدرت فشار متوسط باید بر اساس استاندارد معتبر بوده و محفظه آن طوری طراحی شده باشد که در تداوم تابلو اختلالی به سبب اثرات ناشی از دمای محیط و دمای کار و اتصال کوتاه ایجاد نگردد.

نمایندگی اشنایدر الکتریک در ایران

نمایندگی اشنایدر الکتریک نامی آشنا در ایران و در بسیاری از کشورهاست و هر کشور محصولات خاصی را بعنوان نمایندگی اشنایدر تولید و به بازار عرضه می‌­کند. همچنین این برند معتبر در سراسر ایران دارای نمایندگی و مرکز فروش و ارائه محصولات متنوع و باکیفیت می­‌باشد. محصولات  نمایندگی اشنایدر الکتریک  می‌­توان به دسته­‌های کسب و کارهای کوچک و مسکونی، محصولات ولتاژ پایین، اتوماسیون ساختمان و سیستم­‌های کنترل، انرژی خورشیدی و ذخیره انرژی، قدرت بحرانی، خنک کننده و رک‌­ها و اتوماسیون صنعتی و کنترل تقسیم نمود. از جمله محصولات اتوماسیون صنعتی می‌­توان به سرو موتور درایو اشاره کرد این محصول هوشمندترین نوع الکتروموتور بوده که در سه مد کاری کنترل موقعیت، سرعت و گشتاور استفاده می­‌شود، سافت استارتر در انواع مختلف یکی دیگر از محصولات نمایندگی اشنایدر در این رده می­‌باشد که با وصل کردن این دستگاه به الکتروموتور می­‌توان آن را نرم و تدریجی راه­‌اندازی کرد. همچنین با تنظیم سافت استارتر می­‌توان به میزان مورد نیاز جریان راه­‌اندازی موتور را محدود کرد.

 

نمایندگی اشنایدر الکتریک از سال1354 فعالیت خود را در زمینه صنعت برق آغاز کرده و شرکت فنی و مهندسی صنعت روز به عنوان نمایندگی اشنایدر بطور رسمی در ایران مشغول به فعالیت است. این مجموعه با هدف تأمین تجهیزات برقی و عرضه رنج وسیعی از کالاهای اصل و کاربردی در زمینه برق و مدیریت مصرف انرژی فعالیت می‌­نماید. نمایندگی اشنایدر با داشتن چندین دهه سابقه و عرضه محصولات با کیفیت در ایران، توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. فروشگاه صنعت روز با داشتن متخصصان فنی و کارشناسان باتجربه شما را در جهت انتخاب صحیح محصول راهنمایی کرده و با صبر و حوصله به سوالات شما پاسخ خواهند داد. عزیزانی که تمایل به خرید محصولات اشنایدر الکتریک دارند می­‌توانند فرم استعلام خرید را پر نمایند و منتظر تماس کارشناسان در اسرع وقت باشند. چنانچه یک شخص فعال در صنعت برق هستید و تمایل دارید با قیمت مناسب محصولات این برند را خریداری نمایید می­‌توانید به نمایندگی اشنایدر  در وبسایت https://sanatrooz.com مراجعه کنید. فروشگاه معتبر و معروف صنعت روز در تهران می­‌باشد و شما می‌­توانید با شماره 09129322430 از طریق واتس آپ و یا از طریق تلفن ثابت 33914574 -33914584 و یا موبایل 09120203281 با پرسنل این مجموعه ارتباط برقرار کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

نظر شما