شناسهٔ خبر: 45966800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در پلاس لیگا و سری A ایتالیا؛

شبی به یادماندنی برای موسوی و عبادی‌پور

تیم‌های اسکرا بلخاتوف و پیاچنزا یکشنبه شب با درخشش بازیکنان ایرانی خود در پلاس لیگا و سری A ایتالیا به پیروزی رسیدند تا شبی به یادمادنی برای دو لژیونر والیبال کشورمان ثبت شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ سری A ایتالیا یکشنبه شب پیگیری شد و تیم پیاچنزا که سیدمحمد موسوی مدافع تیم ملی والیبال ایران را در اختیار دارد، میهمان پادووا بود و سه بر یک این تیم را شکست داد.

پادووا در ست سوم این مسابقه، با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید اما نتایج ست‌های اول، دوم و چهارم را با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۰ به پیاچنزا واگذار کرد تا همانند مسابقه دور رفت، سه بر یک مغلوب شود.

تیم پیاچنزا با هدایت لورنزو برناردی به‌ جمع هشت تیم برتر سری A ایتالیا صعود کرد تا در مرحله بعد به مصاف تیم قدرتمند ترنتینو برود.

سید محمد موسوی در دیدار با پادووا ۱۰ پوئن شامل هفت امتیاز حمله و سه امتیاز دفاع کسب کرد.

تیم اسکرا بلخاتوف نیز در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ والیبال لهستان، به مصاف حریف قدرتمندش وروا ورشو رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد تا با کسب چهاردهمین برد خود و ۴۵ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گیرد.

وروا ورشو در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۰ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۵ بر ۱۸ مغلوب اسکرا شد اما به دلیل تعداد برد بیش‌تر نسبت به اسکرا، با ۴۵ امتیاز در رتبه پنجم باقی ماند.

میلاد عبادی‌پور در این مسابقه عملکرد درخشانی داشت و ۱۳ پوئن شامل ۹ حمله، سه دفاع و یک سرویس برای تیمش به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما