شناسهٔ خبر: 45965673 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

غمخوار:

۴۶ پروژه در شهر تهران در دست احداث است

مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: تمامی پروژه‌های در حال احداث در تهران ۴۶ پروژه است که نیمی از پروژ ها حدود ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجید غمخوار مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، با تشریح اقدامات معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: معاونت عمرانی شهرداری از اولین سازمان‌هایی بود که پروژه‌های توسعه محلات را انجام داد و حدود ۶۰ درصد پیشرفت با ۲۶ پروژه داشته‌ایم.

وی افزود: تمامی پروژه‌های در حال احداث در تهران ۴۶ پروژه است.

غمخوار با اشاره بر پروژه‌های کلان ساخته شده یا در حال ساخت در تهران، تصریح کرد: مجموعه فرهنگی رازی در منطقه ۲۰، میدانگاه هفتم تیر با برآورد کلی ۲.۹ میلیارد تومان، احداث ساختمان بلدیه و بهره برداری از آن در سال ۱۴۰۰، پیاده رو سازی خیابان کریمخان و باغ راه حضرت فاطمه زهرا در منطقه ۱۷ و ۱۸ که در حال ساخت است، از جمله پروژه‌های کلان معاونت عمرانی شهرداری بوده است.

مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با اشاره بر برادرهای مالی این معاونت ابراز داشت: این سازمان در سال ۹۸ با رقم ۱۵۰ میلیارد تومان و سال ۹۹ با رقم ۲۵۰ میلیارد تومان به صورت مناقصه‌ای، پروژه‌ها را انجام داده است.

غمخوار عنوان کرد: به علاوه در سال گذشته در زمینه مجموعه بلدیه و مجموعه رازی تقدیر نامه‌های متعدد و جایزه خشت طلایی را کسب کردیم.

مدیر عامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران عنوان کرد: طی سال‌های اخیر ۱۲۰ پروژه با کاربری‌های متنوع در مناطق ۲۲‌ گانه انجام شده که شامل پروژه‌های مربوط به آتش‌نشانی، میادین میوه و  تره‌بار، مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی است.

وی از بهره برداری ۱۰۰ درصدی پروژه خانه افشار خبر داد و گفت: ما پروژه‌هایی نیز برای بازآفرینی شهری داشته‌ایم و ۷ مسجد جهت توسعه فضاهای مذهبی در حال ساخت است. 

غمخوار افزود: دو گرمخانه در مناطق ۴ و ۱۹ و یک مددسرای بانوان نیز در دست ساخت است.

وی با اشاره بر پروژه های در حال اجرا در شهر تهران عنوان کرد: مجموعه شهروند علی‌اکبری با ۹۴ درصد پیشرفت تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، تکمیل و افتتاح ۸ سوله مدیریت بحران و پیشرفت ۹۰ درصدی سالن ایزوله تطهیر بهشت‌زهرا (س) انجام شده است. 

وی با اشاره بر احداث پارکینگ در بافت های فرسوده ابراز داشت: سه پروژه در مناطق ۱۸، ۱۵ و ۱۴ در نظر گرفته شده است همچنین ۷ میدان گاه برای تهران پیش‌بینی شده که یکی از آنها میدانگاه هفت‌تیر است که به بهره برداری رسیده است. 

غمخوار خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون نیز ۱۷ کیلومتر پیاده‌راه در تهران ساخته شده که شامل پیاده‌راه‌های کریمخان، حافظ، ۱۷ شهریور و دیگر موارد است.

نظر شما