شناسهٔ خبر: 45963442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان صنعت کرمانشاه:

مشکلات واحدهای تولیدی کرمانشاه باید در یک جلسه تعیین تکلیف شود

کرمانشاه- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: مشکلات و موانع واحدهای تولیدی استان کرمانشاه باید در یک جلسه تعیین تکلیف شود.

صاحب‌خبر -

محسن دارابی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهمیت وجود زبان مشترک برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه اظهار کرد: فرآیند بررسی مشکلات واحدهای تولیدی از زمان درخواست متقاضی برای رفع مشکل تا طرح آن در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید کوتاه‌ترین زمان ممکن باشد.

وی با تاکید بر اینکه موانع و مشکلات واحدهای تولیدی باید در حد امکان در یک جلسه حل و یا منجر به یک جمع‌بندی مؤثر شود، افزود: مشکلات واحدهای تولیدی مختلفی تاکنون به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه ارجاع داده شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: عمده‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی این استان درخواست استمهال بدهی معوق بانکی، تقاضای تقسیط مالیات بر ارزش افزوده و تقاضای مهلت ۶ ماهه برای رعایت ضوابط زیست‌محیطی بوده است.

وی ادامه داد: موضوعات و مشکلات مطرح شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه با حضور مدیر یا نماینده واحد تولیدی و رئیس دستگاه اجرایی یا بانک مورد خطاب مطرح می‌شود تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

نظر شما