شناسهٔ خبر: 45963359 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

 ۲ هزار و ۴۷۰ پایگاه کمیته امداد آماده جذب کمک‌های مردمی هستند

قزوین - ایرنا - مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: ۲ هزار و ۴۷۰ پایگاه ثابت و سیار آماده جذب کمک های مردمی در جشن نیکوکاری امسال هستند که شامل مراکز نیکوکاری، مدارس، دانشگاه‌ها، مساجد، دستگاه های اجرایی، بیمارستان ها و مصلی‌های نماز جمعه است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهرعلی حق گویان روز دوشنبه در نشست خبری، اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه و با هدف کاهش مشکلات مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار می شود.
این مسوول گفت: مردم خیر و نوع دوست قزوین می توانند برای واریز وجوهات غیر نقدی به ۱۷ اداره کمیته امداد در سطح استان مراجعه کنند و برای وجوهات نقدی هم علاوه بر مراکز نامبرده می توانند با استفاده از شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱ یا از طریق تلفن نیکوکاری ۰۲۸۳۳۸۰۸ و سایت www.۳۳۸۰۸.ir وجوهات خود را پرداخت کنند.
حق گویان اضافه کرد: در زمینه جشن نیکوکاری هماهنگی با آموزش و پروش صورت گرفته است تا مشارکت دانش آموزان از طریق شبکه شاد انجام شود که در این زمینه هم اطلاع رسانی لازم انجام شده است.
وی اظهار داشت: در حال حاضر استان قزوین، چهار هزار و ۸۹۷ نفر یتیم و محسنین دارد که ۲۹ هزار حامی آنها را حمایت می کنند و امیدواریم با توجه طرح ملی از میلاد تا شهادت امام علی (ع) کمک ها به صورت ویژه تری انجام شود.
این مسوول گفت: یکی از بحث ها و سیاست های اصلی کمیته امداد در استان قزوین توانمند سازی افراد تحت حمایت است که تعهد کمیته امداد استان قزوین پنج هزار نفر بود که تا به امروز هفت هزار و ۲۰۰ نفر اشتغالزایی در استان قزوین انجام شده است.
حق گویان افزود: قزوین، استان پیشرو در زمینه اشتغال در سطح کشور است و در این زمینه از همراهی و همکاری بسیار خوب بانک های عامل و همدلی بسیار خوبی که استاندار قزوین در بین دستگاه های اجرایی به وجود آورده است، تشکر می کنیم.
وی با اشاره به اقدامات این دستگاه در زمینه کاریابی، اضافه کرد: تا به امروز ۹۷۰ نفر به بنگاه ها و واحدهای صنعتی در استان معرفی شده اند که در این زمینه هم استان قزوین رتبه نخست کشور را دارد.
این مسوول اظهار داشت: در حوزه مسکن که یکی از نیازهای اصلی مددجویان است کار بسیار سختی را در  پیش رو داریم ولی با این وجود امسال یک هزار و ۸۵۰ بازسازی، تعمیر، احداث و خرید مسکن انجام شده است.
مدیر کل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر یک هزار و ۸۰۰ مستاجر تحت پوشش کمیته امداد در استان قزوین وجود دارد که در این زمینه سعی می کنیم با برنامه های مختلف مشکلات آنها را کاهش دهیم.

نظر شما