شناسهٔ خبر: 45963292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی شیراز خبر داد؛

تشریح جزئیات دستگیری یک سارق که قصد آتش زدن اموال مسروقه را داشت

شیراز - فرمانده انتظامی شیراز با تکذیب محتوای کلیپی که علیه ماموران پلیس در فضای مجازی منتشر شده، به تشریح جزئیات دستگیری یک سارق که قصد آتش زدن اموال مسروقه را داشت، پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج شجاعی، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر خرید و نگهداری و فروش اموال مسروقه توسط فردی در یکی از محله‌های شهر شیراز، مأموران کلانتری بهارستان با هماهنگی و دستور مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی ادامه داد: سارق پس از مشاهده مأموران در محل، اموال مسروقه را با هدف از بین بردن مدارک، در منزل خود به آتش کشید که بلافاصله با هماهنگی انجام شده و حضور مأموران آتش‌نشانی، حریق اطفا شد.

رئیس پلیس شهرستان شیراز خاطرنشان کرد که سارق یاد شده دستگیر و به همراه اموال مسروقه کشف شده به کلانتری منتقل شد و در بازجویی‌های اولیه به بیش از ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

شجاعی گفت: در بازرسی تکمیلی مأموران پلیس از محل، مقادیری وسایل مسروقه دیگر نیز کشف شده است.

این مقام انتظامی در خصوص انتشار کلیپی بر علیه پلیس در خصوص این رویداد، ضمن تکذیب محتوای این کلیپ، گفت: پلیس فتا، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان تهیه و انتشار این کلیپ را در دستور کار قرار داده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز یادآور شد: نیروی انتظامی در راستای حفظ و ارتقا امنیت در جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند و با کسانی که بخواهند با انتشار موارد نادرست در فضای مجازی علیه ناجا اقدام کنند، قانونی و قاطعانه برخورد می‌کند.

نظر شما