شناسهٔ خبر: 45963011 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تفاهم‌نامه ساخت خانه جوانان استان اردبیل به امضا رسید

اردبیل- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از امضای تفاهم‌نامه ساخت خانه جوانان این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سجاد انوشیروانی روز دوشنبه در این زمینه گفت: وزیر ورزش و جوانان در سفر اخیر به استان اردبیل و برگزاری نشستی با اعضای مجمع جوانان این استان، دستور احداث ساختمان خانه جوانان را با مشارکت وزارتخانه، استانداری و اداره‌کل ورزش و جوانان صادر کرد.

وی افزود: بر اساس دستور وزیر ورزش و جوانان نشستی با حضور استاندار اردبیل در دفتر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که در راستای آغاز اجرای طرح تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای بین وزارت ورزش و جوانان، استانداری اردبیل و اداره‌کل ورزش و جوانان این استان به امضا رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: امید می‌رود با احداث خانه جوانان، مکانی مناسب برای بحث و تبادل افکار جوانان استان و ایده‌پردازی‌های آنان ایجاد شود و روز به روز شاهد رشد و شکوفایی جوانان منطقه در عرصه‌های گوناگون باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین در این نشست در راستای تعیین تکلیف، تامین اعتبار و تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی این استان تصمیم‌های مهمی گرفته شد.

خانه‌های جوان بستری برای هم‌افزایی بین جوانان، به ویژه فعالان اجتماعی و فرصتی برای تبادل نظر و گفت‌وگو در مورد مسائل اجتماعی و رشد خلاقیت‌ها به شمار می‌رود.

حدود ۱۰۰ خانه جوان فعال در حال حاضر در کشور وجود دارد که البته اجرای چنین طرحی در دولت‌های گذشته سابقه نداشت و این اقدام شاخص و ویژه، ابتکاری از سوی دولت تدبیر و امید برای جوانان است.

نظر شما