شناسهٔ خبر: 45962914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول روابط عمومی سپاه استان خبر داد

انهدام شبکه سازمان‌یافته عناصر هنجارشکن فرهنگی در همدان

آزاده صفی

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از انهدام شبکه سازمان یافته عناصر هنجارشکن فرهنگی (آتلیه‌ها، عکاسان و مدلینگ سایبری) توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی اکبر کریم‌پور اظهار کرد: شبکه سازمان یافته عناصر هنجارشکن فرهنگی(آتلیه‌ها، عکاسان و مدلینگ سایبری) توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه همدان کشف و منهدم شد.

وی افزود: شبکه‌ مذکور از طریق ارتباط گیری با زنان و دختران جوان در فضای مجازی و حقیقی، با اغفال آنها اقدام به تولید و انتشار محتوای مستهجن و خلاف موازین شرعی و فرهنگ اسلامی در فضای رسانه‌ای و مجازی می‌کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه همچنین عناصر این شبکه از تصاویر برهنه و نیمه عریان سوژه‌های خود برای انتشار در سایت‌ها و شبکه‌های معاند خارج‌نشین نیز استفاده کرده بود، گفت: در این زمینه ۴۰ نفر از ادمین‌ها و عناصر اصلی مورد دعوت و ارشاد قرار گرفته و پرونده یک نفر از متهمان اصلی برای سیر مراحل قضایی تحویل دادستانی شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، وی در پایان با اشاره به رصد مداوم فضای مجازی و حقیقی توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) به منظور تأمین امنیت پایدار، از هم‌استانی‌های عزیز درخواست کرد که اخبار امنیتی و اطلاعاتی خود را با شماره ۱۱۴ ستاد خبری در میان بگذارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما