شناسهٔ خبر: 45962253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۶۰ تن گوشت مرغ در تایباد توزیع شد

مشهد- ایرنا- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد گفت: باهدف برقراری تعادل در بازار، طی ۶ روز گذشته ۶۰ تن گوشت گرم و منجمد مرغ در بازار این شهرستان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

محمد کریمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان گوشت مرغ در بین واحدهای صنفی منتخب توزیع شده و سعی بر این شده بر حسب نیاز مصرف این شهرستان، گوشت مرغ توزیع شود.

وی ادامه داد: شهرستان تایباد روزانه ۹ تُن گوشت مرغ کشتار روز یارانه‌ای نیاز دارد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد گفت: توزیع گوشت یارانه‌ای موجب تعدیل قیمت شده و در حال حاضر توزیع مرغ در این شهرستان با نرخ مصوب در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

کریمی با تاکید بر اینکه فروشندگان باید در عرضه کالاهای یارانه‌ای، فاصله‌گذاری اجتماعی را به خوبی رعایت کنند افزود: شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای این محصول، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خود خودداری کنند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار این شهرستان مرغداران تایبادی مکلف هستند ۱۰۰ درصد مرغ تولیدی این شهرستان را در اختیار واحدهای صنفی توزیع و عرضه قرار داده و فروش آزاد هرگونه نهاده دامی که به صورت یارانه ای در اختیار مرغداران قرار می گیرد تخلف محسوب شده و با متخلف برخورد خواهد شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت تایباد گفت: مصرف‌کنندگانی که در مورد قیمت و نحوه توزیع گوشت مرغ شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند.

کریمی از توزیع روزانه افزون بر یک تن تخم مرغ در بازار تایباد خبر داد و افزود: خوشبختانه به لحاظ تامین اقلام اساسی در بازار تایباد هیچ گونه مشکلی نداریم.

شهرستان تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد ۲۵ واحد فعال مرغ گوشتی با ظرفیت ۵۹۳ هزار قطعه دارد.

نظر شما