شناسهٔ خبر: 45962226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

آیت الله سلیمانی در جمع نمازگزاران مسجد ولی عصر(عج) کاشان:

مسئولان مدیریت بحران را از زینب کبری(س) یاد بگیرند

حوزه / نماینده ولی فقیه درکاشان ،با بیان اینکه بعدازماجرای عاشورا حضرت زینب (س) چنان مدیریتی از خودش نشان داد که دنیا را شگفت زده کرد، گفت: مسئولان کشور مدیریت بحران را اززینب کبری(س) یاد بگیرند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد ولی عصر(عج) خیابان نطنز کاشان، به ابعاد شخصیتی و رسالت مهم زینب کبری(س) در واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: حضرت زینب (س) پرورش یافته پدر و مادری همچون حضرت علی (ع)و فاطمه زهرا(س) بود.

وی با بیان اینکه زینب کبری(س) تمام مسئولیت بعد از واقعه کربلا را به تنهایی به دوش کشید، افزود: آن حضرت برای ماندگاری قیام سیدالشهدا(ع) تمام سختی ها، مشکلات، رنج ها، شکنجه ها را به جان خرید.

نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه بعد از ماجرای عاشورا حضرت زینب (س) چنان مدیریتی از خودش نشان داد که دنیا را شگفت زده کرد، گفت: مسئولان کشور باید مدیریت بحران را از زینب کبری(س) یاد بگیرند.

وی به مدیریت بحران های فراوان در کشورمان اشاره کرد و یادآورشد: همانطور که مقام معظم رهبری بحران فتنه ۸۸ را به خوبی مدیریت کرد الان هم دولتمردان باید شرایط بد اقتصادی کشورمان که تا حدی شبیه بحران است به نحو شایسته مدیریت کنند.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: هیچ کس به اندازه زینب کبری(س) نتوانست جوهره مدیریت بحران را در بدترین شرایط زمان از خودش بروز بدهد.

 وی در پایان دلدادگی به زینب کبری(س) را افتخار جهان تشیع دانست و خاطرنشان کرد: به خاطر همین است که سالروز ولادت آن حضرت روز پرستار نامگذاری شده است و سالروز شهادتش در نیمه ماه رجب را از حوادث تلخ تاریخ جهان اسلام می دانیم.

انتهای پیام

نظر شما