شناسهٔ خبر: 45962112 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تقابل پیروز قربانی با تیم مورد علاقه‌اش

مربی سایپا امروز با تیمش به مصاف حریفی می‌رود که بارها عنوان کرده احترام زیادی برای آن قائل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سایپا امروز باید در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود و دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر را برابر سرخپوشان تهرانی برگزار خواهد کرد.

یکی از تقابل های جالب دیدار امروز، حضور پیروز قربانی مقابل پرسپولیس است. قربانی که به عنوان پیشکسوت استقلال محسوب می‌شود و تا چند وقت قبل محبوبیت بالایی هم میان هواداران این تیم داشت، پس از اظهار نظر در مورد کیفیت فنی پرسپولیس تا حد زیادی مورد شماتت هواداران آبی قرار گرفت.

قربانی که عمده شهرت و محبوبیتش در فوتبال و میان هواداران استقلال را مدیون گلی است که ثانیه‌های پایانی دربی به پرسپولیس زده در چند وقت اخیر مصاحبه‌هایی انجام داده که حسابی این محبوبیت را زیر سوال برده است.

قربانی برخلاف تعداد زیادی از هواداران استقلال معتقد است که قهرمانی‌ها و موفقیت‌های اخیر پرسپولیس به دلیل برتری فنی این تیم بوده و اتهام حمایت‌های خاص از این تیم را قبول ندارد و به بقیه هم توصیه کرد از لحاظ فنی به این تیم احترام بگذارند.

حالا این مربی روی نیمکت سایپا و به عنوان دستیار ابراهیم صادقی باید به مصاف پرسپولیس برود و این تقابل با توجه به صحبت‌های مطرح شده اخیر می‌تواند در نوع خودش جالب باشد.

نظر شما