شناسهٔ خبر: 45962086 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

خانه شماره 3 تنیس روی میز استان تهران افتتاح شد

مراسم افتتاحیه خانه شماره 3 هیأت تنیس روی میز استان تهران با حضور رئیس فدراسیون این رشته و مسئولان آموزش و پرورش برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، در این مراسم مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، حمیدرضا صابری رئیس هیأت استان تهران، حنیف نیا مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹، محمدی معاون تربیتی آموزش و پرورش شهر تهران، میربابایی نایب رئیس بانوان هیأت تهران و تعدادی دیگر از مسئولان آموزش و پرورش حضور داشتند.
رئیس فدراسیون در این مراسم گفت: افتتاح این سالن باعث افتخار ماست و امیدواریم استعدادهای زیادی در این سالن کشف و شکوفا شوند. همچنین امیدواریم تنیس روی میز تهران و ایران با کمک‌های صابری رئیس هیأت روزهای خوبی در پیش داشته باشد و افتخارات زیادی کسب کند.
در ادامه رئیس هیأت استان تهران با اشاره به نقش پررنگ آموزش و پرورش در توسعه تنیس روی میز پایتخت گفت: از زمان حضور در هیأت همواره تلاش کرده‌ایم تعامل خوبی با آموزش و پرورش داشته باشیم و بر همین اساس نیز اقدامات موثری در جذب مشارکت‌ها و افتتاح خانه‌های تنیس روی میز انجام شده است.
صابری از سمری، احسانی مهر و یزدانی به عنوان اعضای هیأت رئیسه تنیس روی میز استان تهران و همچنین حمایت های مهندس پارسا قدردانی کرد و از نقش آنها در پیشبرد اهداف این هیأت و رشد و توسعه این رشته گفت و ادامه داد: در حال حاضر سه خانه تخصصی و ۶۰ باشگاه خصوصی زیر نظر هیأت تنیس روی میز استان تهران فعالیت می‌کنند و تلاش داریم با کمک دوستان و سایر مسئولان و نهادها بتوانیم شاهد افزایش کمیت و کیفیت باشگاه‌ها باشیم.
وی تاکید کرد: همه این فعالیت‌ها بدون کمک بخش خصوصی امکان‌پذیر نیست و باید تلاش کنیم از پتانسیل این بخش بیش از گذشته بهره ببریم.

نظر شما