شناسهٔ خبر: 45961840 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

فرهنگ و جهش تولید(13)؛

جهش تولید و وظایف مسؤولان در این زمینه

دولت و مسئولان، وظیفه بررسی و بهتر کردن شرایط موجود را برای کالای ایرانی اسلامی فراهم کنند و تولید کنندگان اعتقادشان را منشأ کار خود قرار دهند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد تقی پاشایی عضو مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه در موضوع تحقق جهش تولید از دیدگاه فرهنگی به خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا گفت: انسان دارای دو بعد، مادی و معنوی و جسم و روحانی است، علاوه بر نیاز های جسم که خوراک، پوشاک، مسکن و... می باشد، نیاز روح و بعد معنوی انسان نیز باید تامین شود.

وی افزود: مکتب اسلام انسان ساز است و افراد عظیم الشأنی همچون پیامبرگرامی اسلام، حضرت فاطمه زهرا و امیرالمومنین و... در دستگاه تربیتی خود جا داده است و مضاف بر پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار اشخاصی مانند مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی را تحت تکفل خود قرار داده است.

حجت الاسلام پاشایی افزود: تمامی افرادی که به اسلام و مسلمین، با اختلاس و ریا خیانت می کنند، منافق بوده و از مکتب انسان ساز اسلام، بری هستند.

وی بیان کرد: در موضوع رشد جهش تولید باید تحریم کالا و اقلام اجنبی و خارجی صورت بگیرد، مانند عدم ورود پارچه والبسه خارجی به بازار اسلامی و همچنین مضاف بر مسئله فوق، بالابردن و بهتر کردن کیفیت کالای ایرانی، نقش بسزایی در جهت رشد تولید ایفا خواهند کرد.

عضو مجمع مدرسین گفت: دولت و مسئولان، وظیفه بررسی و بهتر کردن شرایط موجود را برای کالای ایرانی اسلامی فراهم کنند و تولید کنندگان اعتقادشان را منشأ کار خود قرار دهند تا شاهد روند رو به رشد جهش تولید باشیم.

نظر شما