شناسهٔ خبر: 45961208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انهدام شبکه سازمان یافته عناصر هنجارشکن فرهنگی در همدان

همدان- ایرنا- مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از انهدام شبکه سازمان یافته عناصر هنجارشکن فرهنگی فعال در بخش آتلیه‌ها، عکاسان و مدلینگ سایبری از سوی سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه همدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی اکبر کریم‌پور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شبکه‌ از طریق ارتباط گیری با زنان و دختران جوان در فضای مجازی و حقیقی و اغفال آنان، اقدام به تولید و انتشار محتوای مستهجن و خلاف موازین شرعی و فرهنگ اسلامی در فضای رسانه‌ای و مجازی ‌کرده بود.

وی اضافه کرد: همچنین عناصر این شبکه از تصاویر برهنه و نیمه عریان سوژه‌های خود برای انتشار در سایت‌ها و شبکه‌های معاند خارج‌نشین نیز استفاده می کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین (ع) همدان ادامه داد: در این خصوص ۴۰ نفر از ادمین‌ها و عناصر اصلی مورد دعوت و ارشاد قرار گرفته و پرونده یک نفر از متهمان اصلی برای سیر مراحل قضایی تحویل دادستانی شد.

کریم پور از رصد مستمر فضای مجازی و حقیقی توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) به منظور تامین امنیت پایدار خبر داد و از شهروندان خواست اخبار امنیتی و اطلاعاتی خود را با شماره ۱۱۴ ستاد خبری در میان بگذارند.

نظر شما