شناسهٔ خبر: 45961168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار اصفهان:

وضعیت کرونا در اصفهان زرد و آبی باشد مسافران نوروزی را می‌پذیریم

اصفهان – معاون استاندار اصفهان گفت: چنانچه وضعیت استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا زرد و آبی باشد با شرایط ویژه پذیرای مهمانان نوروزی هستیم.

صاحب‌خبر -

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان در زمینه سفرهای نوروزی اظهار داشت: آنچه در این ستاد مصوب شده و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا است، چنانچه شرایط استان در وضعیت زرد و آبی باقی بماند پذیرش مسافران نورزی را در حد هتل‌ها و مراکزی که تاییدیه دریافت کرده‌اند خواهیم داشت.

هتل‌ها، مهمانسراها و مهمانپذیرها مجوز پذیرش مسافر دارند

وی با بیان اینکه پذیرش مسافران نوروزی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام خواهد شد، ابراز داشت: بر این اساس تاکنون برای هتل‌ها، مهمانسراها، و مهمان‌پذیرها مجوز پذیرش مسافر نوروزی صادر شده است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان با بیان اینکه در خصوص مدارس برای پذیرش مسافران نوروزی دستور قطعی صادر نشده است، افزود: اما در نظر داریم از ظرفیت مدارسی که از نظر ساختمان دارای کیفیت ویژه هستند در این زمینه استفاده کنیم.

ورود خودروهای ایلام و خوزستان به اصفهان ممنوع است

وی در ادامه با بیان اینکه پذیرش مسافر از استان‌های نارنجی به ویژه خوزستان، ایلام و استان‌های شمالی در اصفهان ممنوع است، افزود: خودروهای این استان‌ها نیز اجازه ورود به استان را ندارند.

غلامی در خصوص آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در زمینه فعالیت واحدهای صنفی نیز ابراز داشت: چنانچه استان در وضعیت زرد و یا آبی کرونا بماند فعالیت اصناف ادامه خواهد داشت و در غیر این صورت در این زمینه بازنگری خواهیم داشت.

تعطیلی مدارس ۳ شهر در اصفهان

وی در ادامه در خصوص وضعیت فعالیت مدارس در استان اصفهان نیز گفت: در حال حاضر مدارس به لحاظ شیوع ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در سه شهر فلاورجان، خمینی شهر و اصفهان در همه مقاطع تعطیل است.

معاون استاندار اصفهان ابراز داشت: چنانچه وضعیت ادامه داشته باشد برای سال آینده نیز مدارس این شهرها به صورت کاملاً غیر حضوری فعالیت خواهند داشت.

نظر شما