شناسهٔ خبر: 45960715 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فریدونی: نمی‌دانم چه اصراری بود در این شرایط بازی در اهواز برگزار شود/ هیچ توصیه‌ای برای انتخابات فدراسیون به ما نشد

مدیرعامل ذوب آهن در مورد تقابل با فولاد خوزستان و انتخابات فدراسیون صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

مجتبی فریدونی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار ذوب آهن مقابل فولاد اظهار داشت: ما همه تلاشمان را انجام دادیم تا این دیدار در زمان یا محل دیگری انجام شود ولی به نتیجه نرسید و متاسفانه در این شرایط خطرناک باید در اهواز با فولاد بازی کنیم. پیشنهاداتی دادیم که یا محل بازی تغییر کند و یا به زمان دیگری موکول شود که پذیرفته نشد و نمی‌دانم چه اصراری بود که در این شرایط بازی در اهواز برگزار شود. ذوب آهن در این فصل یک بار از کرونا ضربه سختی خورده و امیدوارم این بازی بدون اتفاق تمام شود و مشکلی برای کسی پیش نیاید.

وی در مورد اینکه گفته شده بود باشگاه گل گهر بدون توافق با آنها با علی دشتی قرارداد امضا کرده توضیح داد: ما با مسئولان گل گهر به توافق رسیده بودیم و قرار بود دو بازیکن گل گهر به ذوب آهن بیایند و علی دشتی هم به گل گهر برود ولی این انتقال به طور کامل در آن موقع انجام نشده بود ولی مشکل خاصی نبود و توافق انجام شده بود که مسئولان گل گهر کمی در این کار عجله کردند ولی بازهم می‌گویم مشکل خاصی نبود.

مدیرعامل ذوب آهن در مورد مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و اینکه آیا توصیه‌ای برای رأی دادن به نامزدی خاص به آنها شده بود یا نه، گفت: مجمع به خوبی برگزار شد و امیدوارم آقای عزیزی خادم در کارش موفق باشد. در مورد توصیه هم باید بگویم اصلاً چنین چیزی نبود و کسی به ما سفارش نامزد خاصی را نکرده بود و آزادانه به گزینه مورد نظر خودمان رأی دادیم.

نظر شما