شناسهٔ خبر: 45959730 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

کلاس داوری درجه سه در جاسک برگزار شد

کلاس داوری درجه سه فوتبال در شهرستان جاسک برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان،مسوول کمیته داوران فوتبال هرمزگان گفت: کلاس داوری درجه سه فوتبال با حضور ۱۲ آقا و ۵ نفر خانم در شهرستان جاسک به مدت چهار روز برگزار شد.
وی گفت: هیات فوتبال و کمیته داوران جاسک از فعال ترین هیات های فوتبال در سطح استان می باشند که هر ساله یک یا دو کلاس داوری برگزار می کنند که این کار باعث رشد و افزایش چشمگیر داوران این شهرستان شده است.
محمود رئیسی اظهار داشت: این کلاس داوری که زیر نظر فدراسیون فوتبال برگزار شد تدریس آن را عبدالمجید معماری مدرس رسمی فدراسیون برعهده داشت و علیرضا صفا به عنوان مدرس آمادگی جسمانی این کلاس بود.
رئیس کمیته داوران هرمزگان گفت: داشتن مدرس داوری و مدرس آمادگی جسمانی برای هر استانی در بحث آموزش بسیار خوب است و از زمانی که این اتفاق برای هرمزگان افتاده است با همکاری کمیته و دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال کلاس های مختلفی با تدریس مدرس بومی استان درجایجایی هرمزگان برگزار شده است.
محمود رئیسی گفت: تا پایان سال دو کلاس داوری ارتقا سه به دو و درجه سه فوتسال در هرمزگان برگزار خواهد شد. رئیس کمیته داوران هرمزگان از سایر روساهای هیات فوتبال شهرستان های استان خواست تا برای رشد و افزایش داوران استان میزبان کلاس های داوری باشند و کلاس های داوری درجه سه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی برگزار نمایند.

نظر شما