شناسهٔ خبر: 45958423 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

یادداشت/ محمدحسین فرهنگی

آرمان‌های امام راحل به کشور استقلال و اقتدار داد

یکی از تاکیدات امام راحل به مسوولان و مردم دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی و پرهیز از تعامل با آن‌ها بود؛ لذا مردم طبق تاکیدات حضرت امام عمل کردند و امروز پیش از هر زمان دیگر دریافته‌اند که دشمن هرگز خیرخواهشان نبوده، نیست و نخواهد بود.

صاحب‌خبر -

گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس ـ «محمدحسین فرهنگی» سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی؛ آرمان‌های امام راحل به کشور استقلال و اقتدار داد و عزت ملت را دوچندان کرده است؛ یکی از تاکیدات امام راحل به مسوولان و مردم دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی و پرهیز از تعامل با آن‌ها بود؛ لذا مردم طبق تاکیدات حضرت امام عمل کردند و امروز پیش از هر زمان دیگر دریافته‌اند که دشمن هرگز خیرخواهشان نبوده، نیست و نخواهد بود.

متاسفانه برخی مسوولان بر مواضع و باور اشتباهشان در خصوص اینکه برقراری ارتباط با غربی‌ها منجر به کاهش مشکلات خواهد شد، پافشاری دارند؛ مگر ما در توافق برجام با آمریکایی‌ها پیرامون مسائل مربوطه مذاکره نکردیم؟ مگر ما به تعهداتمان در برجام عمل نکردیم؟ پس چرا آمریکایی‌ها و پس از آن اروپایی‌ها مسیری غیر از به سرانجام رسیدن اهداف و سیاست‌های برجامی را در پیش گرفتند؟

غربی‌ها در حقیقت به دنبال توافقی هستند که در آن تمام منافع از آن خودشان باشد؛ لذا مذاکره و تعامل با چنین کشورهایی که به هیچ چیز جز کسب منافع حداکثری شان توجه و فکر نمی‌کنند، معنا و مفهوم عاقلانه‌ای ندارد.

آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل کشور را به سمت و سوی استقلال و اقتدار سوق داده است؛ ما باید در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل ثابت قدم باشیم و از هر آنچه که ما را از مسیر انقلاب اسلامی و شهدا دور می‌کند، پرهیز کنیم؛ باید در نظر داشته باشیم که تلاش برای استقلال و حفظ عزت و کرامت انسانی ملتمان، از مهم‌ترین اهداف شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس بود که امروز باید مورد توجه مسوولان قرار بگیرد.

مردم به آرمان‌های انقلاب و امام راحل متعهد هستند و کم شدن مشکلات جاری کشور را در گرو دوستی با دشمنان نمی دانند؛ در طول عمر بابرکتی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، مردم همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه بودند و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را نصب‌العین قرار داده‌اند؛ مسوولان هم باید مانند مردم برای خلاصی کشور از مشکلاتی که دشمنان برای ما به وجود آورده‌اند، در مسیر انقلاب و شهدا قدم گذاشته و مطابق وصایا و سبک زندگی و مدیریتی شهدا اقدام کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما