شناسهٔ خبر: 45957770 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نخستین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پردیس پارک علم و فناوری مازندران

نخستین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پردیس پارک علم و فناوری مازندران آغاز به‌کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیین کلنگ‌زنی شروع عملیات ساختمانی شرکت لذت الکترونیک ایرانیان با حضور غلامی‌راد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، تیموری رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دکتر معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران، محمدزاده رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران، هاشمی رئیس صندوق پژوهش و فناوری مازندران و تعدادی از مدیران عامل شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری مازندران برگزار شد.

عملیات عمرانی و ساخت شرکت لذت الکترونیک ایرانیان که با هدف تولید محصولات کمک آموزشی (رباتیک‌های دانش‌آموزی)، به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی با حجم سرمایه‌گذاری اولیه60 میلیارد ریال، در پردیس پارک علم و فناوری مازندران شروع شد . 

 شرکت لذت الکترونیک ایرانیان دارای بیش از 70 نمایندگی در سراسر کشور بوده و همچنین محصولات خود را به  12 کشور شامل قطر، عمان، کویت، امارات، ترکیه، گرجستان، ارمنستان و... صادر می‌کند.

پردیس پارک علم و فناوری مازندران با زیربنای ۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت 2 و نیم هکتار در حال ساخت می‌باشد تا با ساخت ساختمان چند منظوره در این پردیس شاهد افزایش تولید ثروت از طریق علم و فناوری باشیم.

با افتتاح پردیس پارک علم و فناوری مازندران ، شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور از حمایت های زیرساختی سخت افزاری و نرم افزاری پارک بهره مند می‌شوند.

فضای اداری، تحقیقاتی و فناوری در فضای حدود ۱۵ هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در پردیس پارک علم و فناوری مازندران ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/۸۶۰۳۱/غ

نظر شما