شناسهٔ خبر: 45957307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دیدار سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان با امام جمعه قرچک

حسن پارسافر سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان با امام جمعه قرچک دیدار و گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ طی این دیدار حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی اظهار داشت: ورزش از مهم ترین مسائلی است که سلامت جسم و روح افراد را به همراه دارد و بایستی در خصوص ترویج امر ورزش در بین افراد جامعه بیش از پیش تلاش شود.

وی ادامه داد: شهرستان قرچک با وجود قهرمانان نامی و پیشینه ورزشی درخشان همواره در سطح ملی و جهانی مطرح بوده است و باید با نگاه ویژه مدیران روند رو به رشد افتخارآفرینی ها در ورزش شهرستان ادامه یابد.

امام جمعه قرچک گفت: در ورزش باید به دور از هرگونه رویکردهای جناحی فعالیت کرد و از دخالت های سیاسی در این حوزه باید به شدت پرهیز شود.

در ادامه نیز حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی ضمن حمایت از سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان گفت: خوشبختانه فردی با تجربه و کاربلد این مسئولیت را پذیرفته است و می طلبد مدیران شهرستان در راستای تعالی ورزش قرچک همکاری لازم را داشته باشند.

در ادامه نیز سرپرست اداره ورزش و جوانان قرچک نگاه ویژه مسئولان به ورزش را ارزشمند دانست و گفت: برای پیشرفت و تعالی در امر ورزش همراهی همه مسئولان نیاز است و تلاش می کنیم  با یک روند تعاملی با سایر مسئولان برای پیشبرد اهداف این حوزه گام برداریم.

حسن پارسافر با بیان اینکه شهرستان قرچک ظرفیت های خوبی را در حوزه ورزش دارد، گفت: قرچک به عنوان جوان ترین شهرستان استان تهران از ظرفیت های ارزنده ای برخوردار است و با برنامه ریزی مطلوب می توانیم جایگاه ورزش شهرستان را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما