شناسهٔ خبر: 45957006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| تملک زمین علت تاخیر پروژه چهارخطه تویسرکان ـ کنگاور

رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان علت تاخیر پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور را مشکلات اقتصادی و تملک دانست و گفت: این پروژه ۳۲ کیلومتر و سه قطعه اجرایی و قطعه چهارم هم در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، مردم در «فارس من» خواستار پیگیری سوژه حوزه راه با عنوان «علت تاخیر در چهارخطه کردن جاده کنگاور به تویسرکان چیست؟» شدند، پاسخ این مطالبه را از مسوول مربوطه جویا شدیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی تویسرکان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان با بیان اینکه این پروژه ۳۲ کیلومتر و در حال حاضر چهار قطعه است که سه قطعه آن زیر بار ترافیک رفته است، اظهار کرد: عملیات اجرایی قطعه چهارم هم در حال اجراست.

حمیدرضا ظاهری علت تاخیر پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور را مشکلاتی مانند تملک زمین، اقتصادی و شرایط آب و هوایی اعلام کرد و گفت: با وجود اختصاص یک‌میلیارد تومان برای تملک زمین به منظور ایجاد دور برگردان مقابل روستای کریم‌آباد در قطعه سوم چهارخطه تویسرکان به کنگاور، متاسفانه کشاورزان با اداره راه و شهرسازی همکاری نمی‌کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان تویسرکان با اشاره به طراحی طرح‌‌ ایجاد دوربرگردان مقابل جاده روستای کریم‌آباد و مشخص شدن متراژ‌ اراضی مورد نیاز برای اجرای این طرح تاکید کرد: دوربرگردان در مقابل جاده روستای کریم آباد کاملا استاندارد است.

وی با اشاره به اجرایی شدن ۱۵ کیلومتر قطعه اول و دوم پروژه چهار خطه تویسرکان به کنگاور اضافه کرد: قطعه سوم پروژه نیز از سه‌راهی فرسفج تا روستای باقرآباد زیر بار ترافیک رفته و عملیات اجرایی قطعه چهارم پروژه چهارخطه از روستای باقرآباد تا روستای مرادآباد نیز در حال اجراست.

ظاهری خاطرنشان کرد: هفت کیلومتر باقیمانده از پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور یعنی از روستای مرادآباد تا پایان حوزه استحفاظی شهرستان تویسرکان هنوز عملیات اجرایی آن آغاز نشده است.
 
انتهای پیام/89010

نظر شما