شناسهٔ خبر: 45956922 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در استان:

امنیت بسترساز توسعه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری

رکنا: لرستان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد، امنیت را بسترساز توسعه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار رکنا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در جمع کارکنان فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد: امنیت موجود در کشور نعمت و موهبت الهی است و آحاد جامعه به آن نیاز دارند و از این رو توجه به ارتقاء احساس امنیت با تلاش خستگی‌ناپذیر پلیس و دستگاه‌های امنیتی ایجاد شده است.

وی افزود: امنیت زمینه‌ساز و بستر توسعه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری بوده و از آنجا که لرستان مقصد و معبر گردشگری است، امنیت و ارتقاء احساس امنیت نقش بسزایی در سرمایه‌گذاری و رونق اقتصادی و گردشگری در آن دارد.

امام‌جمعه شهرستان خرم‌آباد به مشارکت و تعامل خوب مردم و دیگر دستگاه‌ها با پلیس اشاره کرد و گفت: هر چه این پیوند و تعامل محکم‌تر و قوی‌تر باشد امنیت پایدارتر و ملموس‌تر خواهد بود.

آیت‌الله شاهرخی ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب پلیس در برقراری امنیت پایدار، تصریح کرد: پیشرفت و توسعه در گرو احساس آرامش روانی و امنیت اجتماعی است که پلیس با اقتدار مسئولیت خطیر خود را انجام داده و می‌طلبد که تمامی نهادها و دستگاه‌ها و آحاد مردم همگام و در کنار پلیس نقش اساسی خود را در راستای ایجاد امنیت ایفا کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت کنونی جامعه مرهون تلاش و ایثارگری پلیس و سایر دستگاه‌های امنیتی است که با نثار جان خود و فداکاری و حفظ وحدت در برابر توطئه‌های ایادی استکبار و تجهیزات پیشرفته آنان ایستادگی و مقاومت کرده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع و پاسداری می‌کنند.

وی ضمن تقدیر از فرمانده انتظامی استان و کارکنان زیرمجموعه، از پلیس به‌عنوان بازوی اصلی و توانمند نظام یاد کرد و اعمال سیاست‌های کلان کشور را بدون کمک و همکاری دستگاه‌های متولی نظم و امنیت بخصوص نیروی انتظامی غیرممکن خواند.

نماینده ولی‌فقیه با اذعان به اینکه هیچ اقدام و سرمایه‌گذاری بدون امنیت میسر نمی‌شود، بیان کرد: امروزه کیفیت خدمات ارائه شده توسط دستگاه‌های دولتی به‌عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی سنجش کارآمدی، رشد و توسعه نظام تلقی و موجب افزایش اعتماد عمومی و اعتلای اهداف نظام می‌شود که پلیس در این مقوله سرافراز بیرون آمده است.

در پایان این دیدار سردار حاجی محمد مهدیان نسب فرمانده انتظامی استان ضمن تقدیر از حمایت و پشتیبانی مسئولان به‌خصوص نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه خرم‌آباد از پلیس، گفت: بحمدالله پلیس استان با تلاش شبانه‌روزی تاکنون در خدمت‌رسانی به مردم موفق بوده است و در صدد خدمت‌رسانی مضاعف به هم استانی‌ها است و جهت رسیدن به هدف پیش رو که خشنودی خداوند متعال و رضایت شهروندان را در پی دارد از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

لرستان_خرم آباد، امین پارسا 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما