شناسهٔ خبر: 45955111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حجت‌الاسلام مروی:

جلب اعتماد عمومی، هنر پلیس است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: رضایتمندی مردم از پلیس و جلب اعتماد مردمی، هنر پلیس است که این امر قطعا با جذب و تربیت نیروهای انقلابی و مخلص محقق شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا با حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد.

حجت‌الاسلام مروی در این دیدار با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های نیروی انتظامی اظهار داشت: کارکنان غیور و انقلابی این نیرو از مرز تا مرکز شهرها حضور مقتدرانه خود را در همه صحنه‌ها به نمایش می‌گذارند و مردم عزیز نیز متوجه و قدردان زحمات آنها هستند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: رضایتمندی مردم از پلیس و جلب اعتماد مردمی، هنر پلیس است که این امر قطعا با جذب و تربیت نیروهای انقلابی و مخلص محقق شده است.

وی در ادامه عنوان داشت: حضور مقتدرانه پلیس موجب ارتقای احساس امنیت در جامعه است و رضایتمندی مردم با توجه به تلاش و اقدامات خوب پلیس جای شکر دارد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان این که نوع تعامل و برخورد پلیس با مردم و مجرمان به ویژه آنهایی که به امنیت عمومی خدشه وارد می‌کنند، منجر به افزایش رضایت مردمی شده، گفت: پلیس در برخورد با مردم قانون‌مدار رأفت و در برخورد با قانون‌شکنان مقتدرانه عمل کرده است.

اخلاص در عمل رمز اعتماد مردم به پلیس

سردار اشتری نیز در این ديدار با بیان این که نیروی انتظامی جهادگونه تلاش می‌کند تا تدابیر و منویات رهبر معظم انقلاب را اجرایی و عملیاتی کند، گفت: کارکنان نیروی انتظامی با روحیه جهادی و معنوی ماموریت‌های محوله را انجام می‌دهند و همین اخلاص در عمل منجر به افزایش اعتماد مردمی به پلیس شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر این که پلیس تمام اهتمام خود را به کار گرفته تا در سال ۱۴۰۰ با هوشمندسازی و بروزرسانی تجهیزات بهترین خدمات را به مردم ارائه دهد، بیان داشت: بحمدالله نیروی انتظامی به لحاظ ارائه خدمات به مردم پیشتاز است و تمام تلاش خود را به کار بسته تا امنیتی پایدار برای مردم عزیز فراهم کند تا برداشتن گام‌های رشد و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها برای همه اقشار جامعه امکان‌پذیر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما