شناسهٔ خبر: 45954984 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تغییر برنده بازی بزرگ لیگ هلند در دقیقه ۹۲ (عکس)

آژاکس، صدرنشین لیگ هلند، امروز به یک تساوی لحظه آخری مقابل آیندهوون دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کسب چند نتیجه ضعیف طی هفته های گذشته باعث شد آیندهوون در صدر جدول رقابت‌های اردیویسه هلند از آژاکس فاصله بگیرد و تیم اریک تن هاگ به کسب قهرمانی در فصل جاری مسابقات امیدوار شود.

 

اما در حساس‌ترین بازی هفته بیست و چهارم لیگ هلند امروز آیندهوون در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم صدرنشین یعنی آژاکس بود. تیم راجر اشمیت کار را بهتر آغاز کرد و توانست در دقیقه 39 توسر اران زهاوی به گل اول دست پیدا کند.

 

بعد از دریافت گل آژاکس حملات زیادی روی دروازه آیندهوون داد اما در باز کردن دروازه این تیم ناتوان به نظر می‌رسید. در حالی که بازی با لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد تیم مهمان به یک پنالتی مشکوک دست یافت. دوژان تادیچ پشت توپ ایستاد و موفق شد گل تساوی آژاکس را به ثمر برساند. همچنین بعد از این گل یک درگیری بین بازیکنان دو تیم نیز رخ داد تا بازی به جنجال هم کشیده شود.

 

آیندهوون با از دست دادن دو امتیاز مهم در لحظات پایانی فرصت کم کردن فاصله در صدر جدول با آژاکس را از دست داد و حالا شاگردان اریک تن هاگ با شش امتیاز بیشتر و البته یک بازی کمتر در رتبه اول قرار دارند و شانس اول قهرمانی محسوب می شوند.

 

 

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما